راه‌یابی سه گروه سرود کانون مساجد هرمزگان به مرحله نهایی جشنواره «سرود فجر»
کد خبر: 4195519
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱

راه‌یابی سه گروه سرود کانون مساجد هرمزگان به مرحله نهایی جشنواره «سرود فجر»

سرپرست کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد هرمزگان از راه‌یابی سه گروه سرود این استان به مرحله نهایی جشنواره ملی «سرود فجر» خبر داد.

گروه سرود کانون مساجد هرمزگان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد هرمزگان، اسلام خواجه‌یی، سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد هرمزگان، سوم بهمن‌ماه در سخنانی اظهار کرد: از میان پنج گروه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان هرمزگان در مرحله منطقه‌ای جشنواره سرود فجر که ۲۵ دی‌ماه در شهرستان لار استان فارس حضور داشتند، سه گروه جواز حضور در مرحله نهایی این رویداد را کسب کردند.

وی افزود: گروه سرود دختران کانون فرهنگی و هنری ولیعصر(ع) با سرود «دریا»، گروه سرود پسران کانون فرهنگی و هنری سقای حسین(ع) با سرود «خلیج فارس» و گروه سرود پسران کانون فرهنگی و هنری سادات روستای گورزانگ با سرود «میناب» هر سه از شهرستان میناب به مرحله پایانی جشنواره ملی سرود فجر راه یافتند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد هرمزگان ادامه داد: 11 گروه سرود که پنج گروه آن از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان هرمزگان بودند در مرحله منطقه‌ای جشنواره ملی سرود فجر در شهرستان لار با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی گفت: مرحله نهایی جشنواره سرود فجر از یکم تا 15 اردیبهشت سال 1403 با رقابت 20 گروه سرود برگزیده در تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha