همایش ائمه اهل‌سنت در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
کد خبر: 4195694
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲

همایش ائمه اهل‌سنت در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام سیدمحمد سعید موسوی گفت: در ایام‌الله دهه فجر، سه همایش ائمه اهل‌سنت با حضور ائمه جماعت اهل‌سنت و سرعشیره‌های استان با عنوان یاوران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سید محمد سعید موسوی، مدیر مرکز بزرگ اسلامی آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سید محمد سعید موسوی، مدیر مرکز بزرگ اسلامی آذربایجان‌غربی، 3 بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه در تشریح برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر امسال اظهار کرد: امسال اهمیت دهه فجر از سال‌های گذشته بیشتر است و در آستانه چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی قرار داریم و این ایام به انتخابات اسفند ماه پیوند می‌خورد که شور و هیجانی که در دهه فجر ایجاد می‌شود می‌تواند در انتخابات شاهد چند برابری آن باشیم. 

وی افزود: در ایام‌الله دهه فجر، سه همایش بزرگ ائمه اهل‌سنت در شمال آذربایجان‌غربی به مرکزیت ماکو، در مرکز استان به مرکزیت ارومیه و در جنوب استان به مرکزیت مهاباد با حضور ائمه جماعت اهل‌سنت و سرعشیره‌های استان با عنوان یاوران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد. 

حجت‌الاسلام موسوی بیان کرد: مرکز بزرگ اسلامی آذربایجان‌غربی در دهه فجر امسال، ۱۶ عنوان برنامه در سطح استان با هدف بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام برنامه‌ریزی کرده است. 

وی ادامه داد: نشست‌هایی تبیینی و بصیرتی با موضوع تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و انتخابات در طول دهه فجر امسال در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: از ۲۳ تا ۳۰ بهمن دو پویش انتخاباتی با عنوان «انتخاب من، انتخاب اصلح» و «من شرکت می‌کنم» با هدف کمک به انتخاب افراد اصلح پیش از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha