اجرای ۳۰ برنامه در مراسم اعتکاف مسجد ملااسماعیل یزد
کد خبر: 4196084
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴

اجرای ۳۰ برنامه در مراسم اعتکاف مسجد ملااسماعیل یزد

مسئول اعتکاف رجبیه مسجد تاریخی ملااسماعیل یزد با اشاره به برگزاری سی و دومین دوره اعتکاف رجبیه در این مسجد، «اعتکاف، معنویت تمدن‌ساز» را شعار امسال این مراسم برشمرد و از اجرای 30 برنامه خبر داد.

عماد رضایی، مسئول اعتکاف رجبیه مسجد ملااسماعیل یزدحجت‌الاسلام عماد رضایی، مسئول اعتکاف رجبیه مسجد ملااسماعیل یزد در جریان این مراسم در گفت‌وگو با ایکنا گفت: امسال سی و دومین دوره اعتکاف رجبیه در مسجد آخوند ملااسماعیل یزد در حال برگزاری است.

وی، شعار اعتکاف امسال را «اعتکاف، معنویت تمدن‌ساز» برشمرد و افزود: برنامه‌های متفاوتی که از قبل در شورای فرهنگی دیده شده، در مدت زمان اعتکاف رجبیه در این مسجد اجرایی می‌شود، به نحوی که در این سه شبانه‌روز 30 برنامه فرهنگی پیش‌بینی و در حال برگزاری است.

رضایی، قرائت اعمال مشترکه ماه رجب، اعمال ام‌داودد، زیارت جامعه کبیره، زیارت امیرالمؤمنین(ع)، سخنرانی‌های معرفتی، مداحی و مرثیه‌سرایی در ولادت امام علی(ع)، فضیلت‌خوانی و منقبت‌خوانی امیر مؤمنان علی(ع) را از اهم برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: همچنین شرح نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه توسط استاد محمدرضا شایق برای معتکفان ارائه خواهد شد.

مسئول اعتکاف رجبیه مسجد ملااسماعیل یزد، برپایی حلقه‌های معرفتی با حضور علما و روحانیون مجرب را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: امسال قریب 510 نفر در مسجد ملااسماعیل یزد معتکف شدند.

انتهای پیام
captcha