پیام تبریک رئیس عقیدتی وزارت دفاع در پی موفقیت پرتاب سه ماهواره ایرانی
کد خبر: 4196605
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

پیام تبریک رئیس عقیدتی وزارت دفاع در پی موفقیت پرتاب سه ماهواره ایرانی

حجت‌الاسلام والمسلمین آقاجان‌پور در پیامی موفقیت پرتابگر سیمرغ در پرتاب سه ماهواره ایرانی مهدا، کیهان2 و هاتف را تبریک گفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدضیاءالدین آقاجان‌پور، رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی وزارت دفاع

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلا‌ع‌رسانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدضیاءالدین آقاجان‌پور، رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی وزارت دفاع در پیامی موفقیت پرتابگر سیمرغ در پرتاب سه ماهواره ایرانی مهدا، کیهان2 و هاتف را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

«وَ أَمَّا بِنِعْمَةِ رَبِّكَ فَحَدِّثْ»

در آستانه بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، دانشمندان و نخبگان جوان و انقلابی ما در سازمان صنایع هوا فضای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح،  پس از یک دوره تلاش مستمر و شبانه‌روزی موفق شدند، برای نخستین بار در کشور ۳ ماهواره ایرانی «مهدا»، «کیهان ۲» و «هاتف ۱» با ماهواره‌ بر سیمرغ با  موفقیت به فضا پرتاب کنند.

پرتاب موفق سه ماهواره ایرانی حاوی این پیام است که ما به این باور رسیده‌ایم که می‌توانیم با توکل به ذات اقدس الهی و با مدیریت جهادی و انقلابی به قله‌های پیشرفت برسیم و تهدید و تحریم هیچ اثری در عزم و اراده ما  ندارد. ما مسیر پیشرفت را با قوت ادامه خواهیم داد.

این جانب این موفقیت بزرگ را به محضر مبارک ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای عزیز و به ملت شریف ایران تبریک می‌گویم و دست یکایک عزیزانی که در این حماسه بزرگ، نقش‌آفرینی کردند را با افتخار می‌بوسم، دست مریزاد.

رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح‌

سیدضیاءالدین آقاجان‌پور

انتهای پیام
captcha