درصد آرا در انتخابات همانند سنگر است
کد خبر: 4197735
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۸
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قزوین:

درصد آرا در انتخابات همانند سنگر است

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خضری با بیان اینکه هر درصد رأی در انتخابات یک سنگر است و نباید آن را از دست دهیم، گفت: در عصر مبارزه هستیم و باید بتوانیم صادقانه و بدون شک و تردید در افق پیش روی انقلاب مجاهدت کنیم.

حجت‌الاسلام خضری

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خضری، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان قزوین، شامگاه شنبه، ۱۴ بهمن‌ماه در نشست آغاز به کار «ستاد مردم ایران» که در حسینیه چهار انبیا در قزوین برگزار شد، گفت: یکی از مطالبات خدا از ما شکر نعمت است و همه باید برای نعماتی که خداوند به ما داده شاکر باشیم.

وی با بیان اینکه خیلی‌ها بعد از پایان دفاع مقدس فکر می‌کردند فرصت مجاهدت تمام شده است، اظهار کرد: شرایط امروز کشور نشان می‌دهد فرصت مجاهدت و رشد برای انسان‌ها امروز نیز وجود دارد و تلاش در عرصه انتخابات به دور از دروغ و فریب بوی مجاهدت می‌دهد.

خضری ادامه داد: امروز نیاز است این محیط آلوده را که شیطان در آن نفوذ کرده به میدان مقدس برای مجاهدت تبدیل کنیم و در مباحث روزمره سیاسی و اقتصادی جامعه باید مراقب افق انقلاب و اهداف بزرگ آن بود و باید تلاش کنیم تا به حرف امام راحل جامعه عمل کنیم.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان قزوین در پایان با بیان اینکه هر درصد رأی در انتخابات یک سنگر است و نباید آن را از دست دهیم، یادآور شد: در عصر مبارزه هستیم و باید بتوانیم صادقانه و بدون شک و تردید در افق پیش روی انقلاب مجاهدت کنیم.

انتهای پیام
captcha