اختتامیه جشنواره قرآنی باران وحی در لنده برگزار شد
کد خبر: 4197881
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸

اختتامیه جشنواره قرآنی باران وحی در لنده برگزار شد

مراسم اختتامیه جشنواره قرآنی باران وحی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه‌وبویراحمد در لنده برگزار شد.

جشنواره قرآنی باران وحی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 14 بهمن‌ماه در حاشیه اختتامیه جشنواره قرآنی باران وحی در لنده، گفت: جشنواره قرآنی باران وحی با حضور ۸۰۷ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان به‌صورت حضوری و غیرحضوری برگزار شد.

وی افزود: جشنواره باران وحی در ۱۵ رشته و در سه گروه سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال از تیرماه امسال برگزار شد که در نهایت ۲۳۰ نفر به عنوان افراد برگزیده استانی به مرحله کشوری راه یافتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به اینکه در این جشنواره ۱۶ نفر داوری شرکت‌کنندگان و آثار آنها را بر عهده داشتند، تصریح کرد: این جشنواره قرآنی در زمینه‌های آوایی، هنری و مفاهیم برگزار شده است که شرکت‌کنندگان در سبد آوایی در زمینه ترتیل، تحقیق، حفظ عمومی، حفظ تخصصی، صحیح‌خوانی، مداحی، صحت قرائت نماز، دعاخوانی و اذان به رقابت پرداختند.

مبشری با بیان اینکه رقابت در زمینه‌های فهم قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه نیز از سبد مفاهیم بوده، تصریح کرد: در سبد هنری نیز مددجویان در قالب هنر‌های نقاشی، خوشنویسی و قصه‌گویی به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره با رویکرد قرآنی و با هدف شناسایی، توانمندسازی قرآنی و هنری مددجویان تحت حمایت برگزار می‌شود، گفت: ارتقای سطح دانش قرآنی خانوار تحت حمایت از دیگر اهداف مهم این جشنواره است.

انتهای پیام
captcha