شتاب علمی در کشور دستاورد مهم انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4198522
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

شتاب علمی در کشور دستاورد مهم انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده اندیشه و تفکر دینی را مهم‌ترین رمز پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: شتاب علمی در کشور دستاورد مهم انقلاب اسلامی است.

شتاب علمی در کشور دستاورد مهم انقلاب اسلامی استبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل، ۱۷ بهمن‌ماه در مراسم جشن انقلاب در مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرای اردبیل در سخنانی با تبریک چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی ایران بر پایه اندیشه اسلامی بنا شده و مردم با تفکر دینی به دفاع از ولایت و کشور خویش برخواسته و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

وی افزود: امروز بمب اتم یا بازار‌های جنگی برای مبارزه با دشمن چنان کارساز نیست بلکه اراده‌ها، اندیشه‌ها با ایجاد تحول پیش می‌رود، هم‌چنان‌ که در دوران انقلاب و دفاع مقدس نیز ایمان راسخ و اندیشه الهی مردم ایران توانست دشمن را شکست دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با تأکید بر تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در جامعه گفت: در روز‌های اخیر همزمان با چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، پرتاب موفق سه ماهواره همزمان از یک مدار، دستاورد برای کشور محسوب می‌شود که باید در سطح وسیعی از جامعه به‌ویژه در بین جوانان بیان شود، چراکه این امر عامل عزت، سربلندی و اقتدار کشور ایران اسلامی است.

جعفرزاده مکتب سرخ شهادت را عامل پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: به برکت نام بلند انقلاب اسلامی ایران، شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، منطقه از وجود دشمنان نظام اسلامی پاک خواهد شد.

وی شتاب علمی در کشور ایران را بسیار موفقیت آمیز دانست و بیان کرد: شتاب علمی در ایران، با وجود عمق کینه و دشمنی معاندان نظام اسلامی، با پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای در سطح بین المللی روبرو شده و همواره پرچم مقدس جهوری اسلامی ایران در میادین ورزشی، علمی و... به اهتزاز درآمده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در پایان ضمن تشکر از فعالیت‌های شایسته علمی و فرهنگی در مدرسه دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرای اردبیل از عموم مردم و جامعه بزرگ آموزش و پرورش خواست در راهپیمایی ۲۲ بهمن و نیز انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری حضور داشته و همگان را به حضور پرشور در این میادین حساس و افتخارآفرین، دعوت کنند.

انتهای پیام
captcha