انتخاب افراد اصلح موجب تقویت حکومت اسلامی می‌شود
کد خبر: 4198874
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
امام جمعه میاندوآب:

انتخاب افراد اصلح موجب تقویت حکومت اسلامی می‌شود

حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده گفت: باید در صحنه حاضر بوده و انتخاب صالح داشته باشیم که سبب تقویت حکومت اسلامی شود، حضور در انتخابات یک رسالت، وظیفه و حق بزرگ برای هر ایرانی است که باید به آن عمل کند.

حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌ حمید حسن‌زاده، امام جمعه میاندوآب ۲۰ بهمن در خطبه‌های نماز جمعه میاندوآب، اظهار کرد: در تمام صحنه‌ها اگر دو عنصر امام و رهبری صالح و مردم پا به کار در کنار هم نباشند، موفقیت و پیروزی حاصل نمی‌شود.

وی  با بیان اینکه اطاعت از امام و رهبری تحت هر شرایطی واجب است، افزود: در حکومت علوی رهبری صالح بود؛ اما امت پا به کار در صحنه نبود و نتیجه آن شد که همه می‌دانیم، تا وقتی امام صالح و امت پا به کار در صحنه باشند، دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه حضور در انتخابات و حضور در صحنه یک حق و فریضه است، تصریح کرد: مجلس ریل‌گذار دولت و در رأس امور بوده و از جایگاه والایی در کشور برخوردار است.

وی با اشاره به فعالیت بنگاه‌های خبرپراکنی بیگانه علیه انتخابات و تلاش برای مشارکت کم‌رنگ مردم در صحنه انتخابات، اظهار کرد: می‌گویند انتخابات تأثیرگذار نیست، حال سؤال این است که اگر انتخابات تأثیرگذاری ندارد چرا این همه برای عدم مشارکت مردم تلاش می‌کنند؟

وی با بیان اینکه ۴۵ سال است که نظام اسلامی باقدرت و اقتدار به‌پیش می‌رود، افزود: امسال نیز ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی را با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن جشن گرفته و در ادامه نیز در انتخابات ۱۱ اسفندماه با حضور پرشور مشت محکمی بر دهان دشمنان می‌زنیم.

امام‌جمعه میاندوآب افزود: باید در صحنه حاضر بوده و انتخاب صالح داشته باشیم که سبب تقویت حکومت اسلامی شود، حضور در انتخابات یک رسالت، وظیفه و حق بزرگ برای هر ایرانی است که باید به آن عمل کند.

وی تصریح کرد: امام(ره) فرمود که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و امروز شاهد هستیم که آمریکا رو به افول بوده و اذهان و افکار تمام ملت‌های آزاده دنیا با جبهه مقاومت است و این جز به برکت انقلاب و نظام اسلامی نیست.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده همچنین در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه این هفته با بیان اینکه هدف وسیله را توجیه نمی‌کند، گفت: کسی که با تهمت و آبروریزی می‌خواهد به هدف خود دست یابد و دیگری را تخریب می‌کند، بداند که به هدفش دست نمی‌یابد.

امام‌ جمعه میاندوآب با بیان اینکه کاندیداهای انتخابات باید مراقبت نمایند، افزود: در این ایام که بازار فعالیت در فضای مجازی داغ است، مطلب مفید یا برنامه‌ای برای آینده کشور از کسی دیده نشده و تنها چیزی که دیده‌ایم فقط تهمت و تخریب‌کردن است.

وی در پایان با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: ۲۲ بهمن روز تجلی نور بر ظلمت و پیروزی حق بر باطل بوده و ان‌شاالله در ۲۲ بهمن امسال همه در صحنه حاضر شده و از نظام و انقلاب دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha