برترین‌های جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سمنان تجلیل می‌شوند
کد خبر: 4199785
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

برترین‌های جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سمنان تجلیل می‌شوند

رئیس بسیج رسانه استان سمنان از معرفی و تجلیل از برگزیدگان جشنواره ابوذر و رویداد جام رسانه‌ای امید این استان در اوایل هفته آینده خبر داد.

جشنواره رسانه‌ای ابوذر

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان، محمود احمدی، رئیس بسیج رسانه استان سمنان، 25 بهمن‌ماه با بیان اینکه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان با ۹ موضوع ملی و سه موضوع استانی در ۱۸ قالب مختلف برگزار شد، گفت: در بخش ملی هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با موضوعات شعار سال «مهار تورم و رشد تولید»، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت و تولید، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردها و خدمات بسیج و سپاه، امیدآفرینی، جبهه مقاومت، سبک زندگی ایرانی اسلامی و حجاب و عفاف و در بخش استانی سه محور جمعیت، اشتغال پایدار و تصادفات جاده‌ای، در نظر گرفته شد.

رئیس بسیج رسانه استان سمنان ادامه داد: بخش ویژه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان سمنان تولیدات فضای مجازی با محوریت شهدا بود.

احمدی با تأکید بر اینکه ۹۷۰ اثر به دبیرخانه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان سمنان ارسال شد که از این تعداد ۲۳۰ اثر مربوط به بخش مکتوب بوده است، اظهار کرد: آثار هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان سمنان داوری شد که نتیجه رویداد جام رسانه‌ای امید آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره‌های رسانه‌ای ابوذر و جام رسانه‌ای امید در روزهای پایانی بهمن برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha