برگزاری جلسه «رسالت طلاب تمدنی با محوریت مردم‌سالاری دینی» در اردبیل
کد خبر: 4200014
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

برگزاری جلسه «رسالت طلاب تمدنی با محوریت مردم‌سالاری دینی» در اردبیل

جلسه رسالت طلاب تمدنی با محوریت مردم سالاری دینی با همکاری تبلیغات اسلامی در حوزه علمیه الزهرا (س) اردبیل برگزار شد.

به گزارش ایکنا از اردبیل، جلسه رسالت طلاب تمدنی با محوریت مردم سالاری دینی با همکاری تبلیغات اسلامی ۲۶ بهمن ماه در حوزه علمیه الزهرا (س) اردبیل برگزار شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل فخریان، استاد حوزه علمیه در این جلسه ضمن سخنانی اظهار کرد: برای رسیدن به هدف نهایی انقلاب، یعنی ایجاد تمدن اسلامی، قطعاً نیاز به نقشه راه درست و دقیق داریم و امروز اندیشه‌های رهبری همان نقشه راه است.

وی به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات اشاره کرد و افزود: در سایه مشارکت حداکثری است که می‌توان از مجلس به وجود آمده مطالبه‌گری کرد و نظارت عام بر مجلس شورای اسلامی در همین راستا انجام خواهد شد. در این راستا نباید از اهمیت انتخابات غافل شد که یکی از دلایل آن تبلور مردم‌سالاری و مشارکت مردم در سیاست است.

وی افزود: انتخابات یکی از مهم‌ترین عرصه‌های حضور و مشارکت ملت برای حمایت از نظام حاکمیتی است و در ایران نیز ضروری است که مردم با شرکت در انتخابات حمایت خود از حکومت اسلامی را نشان دهند.

فخریان در ادامه تاکید کرد: تاریخ انقلاب به عیان نشان داده که هیچ عاملی (چه داخلی و چه خارجی) هرگز نتوانسته مردم ایران را دلسرد و ناامید ساخته و از میدان حمایت از نظام خارج کند.

وی افزود: مردم می‌دانند که شرکت در انتخابات علاوه بر اینکه یک فریضه و وظیفه دینی، ملی و اجتماعی است، زمینه را برای نمایش اقتدار ملی و کارآمدسازی سازمان‌ها و نهاد‌ها برای تحقق اهداف کشور نیز فراهم می‌کند. اینک مردم نیز خوب می‌دانند که تنها راه اصلاح امور، حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی است.

در این جلسه که با همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، حوزه علمیه الزهرا (س) و امور بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل برگزار شد، پرسش و پاسخ در خصوص جهاد تبیین، منظومه فکری مقام معظم رهبری و راهکار‌های تبلیغ در زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات انجام و استاد مدعو به سوالات بانوان طلبه پاسخ داد.

انتهای پیام
captcha