مدیرکل دفتر ارتباطات معاونت قرآن و عترت معرفی شد
کد خبر: 4200065
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
با حکم وزیر ارشاد

مدیرکل دفتر ارتباطات معاونت قرآن و عترت معرفی شد

مدیرکل دفتر ارتباطات معاونت قرآن و عترت با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد.

مدیرکل دفتر ارتباطات معاونت قرآن و عترت معرفی شدبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در بخش از حکم محمدمهدی اسماعیلی به محمدحسین فدوی آمده است:

«با عنایت به تجارب، سوابق ارزنده، توانمندی و روحیه انقلابی جناب‌عالی، به پیشنهاد سرپرست معاونت قرآن و عترت به موجب این حکم به عنوان مدیرکل ارتباطات و هماهنگی امور قرآن و عترت (ع) منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند سجان و عنایت ائمه اطهار (ع) و بهره‌گیری از نیروهای خدوم و جامعه قرآنی کشور، ضمن تلاش در جهت تحقق اهداف و ماموریت‌ها، در انجام امور ذیل و وظایف محوله ان‌شاءالله قرین توفیق و تائید باشید.

-برنامه‌ریزی و تلاش در جهت تسهیل ارتباطات و هماهنگی فعالیت دستگاه‌های دولتی، عمومی و نهادهای مردمی در حوزه قرآن و عترت(ع)

-تلاش مضاعف به منظور تقویت و گسترش فعالیت‌های قرآنی در استان‌ها و شهرستان 
- برنامه‌ریزی برای استفاده از توانمندی آحاد جامعه در راستای گسترش و تعمیق قرآن و عترت (ع) در کشور
-بهره‌مندی از ظرفیت دستگاه‌ها و نهادها در جهت هم‌افزایی و ارتقای فعالیت‌های مربوط به قرآن و عترت(ع) در سطح بین‌المللی»

محمدحسین فدوی متولد ۱۳۶۲ و دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد در رشته علوم قرآنی دانشکده علوم و فنون قرآنی است.

دبیر شورای آموزش مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور، رئیس گروه توسعه مشارکت‌های مردمی دفتر آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس کمیته حمایت از مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون مدیرکل دفتر برنامه ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون مدیرکل کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی کشور و ... بخشی از سوابق مدیریتی فدوی است.

انتهای پیام
captcha