ارسال ۱۷۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی آوا‌ها و نوا‌های نبوی
کد خبر: 4200310
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹

ارسال ۱۷۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی آوا‌ها و نوا‌های نبوی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌شمالی از ارسال ۱۷۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی آوا‌ها و نوا‌های نبوی در استان خبر داد.

غلامرضاکاظمی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بجنوردبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، غلامرضا کاظمی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌شمالی امروز، 28 بهمن‌ماه در نشست خبری اظهارکرد: 170 اثر از یک هزار و 573 شرکت‌کننده از استان‌های تهران، یزد، کرمانشاه، اردبیل، خراسان رضوی و شمالی به دبیرخانه دائمی سومین جشنواره آواها و نواهای نبوی در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد ارسال شده است.

وی با بیان اینکه این آثار با موضوعات مهدویت و نبوت در سه محور سرود، آواها و نواها برگزار شد که محور نواها نیز در سه بخش مقامی، سنتی و پاپ طبقه‌بندی ‌شده است، گفت: در همه محورها از برگزیدگان در قالب‌های فردی و گروهی و مبتدیان تقدیر صورت می‌گیرد.

کاظمی با اشاره به اینکه در نهایت 16 نفر لوح یادبود و تندیس جشنواره را به عنوان منتخب دریافت می‌کنند، افزود: از سال آینده به صورت تخصصی تر در این مقوله ورود پیدا می‌کنیم.

وی با بیان اینکه طی سال جاری به منظور سهولت در امر داوری از اپلیکشن ویژه‌ای استفاده شد، گفت: در هر محور از ظرفیت سه داور خانم و آقا بهره گرفتیم ضمن اینکه این اساتید داور بیشتر از خراسان شمالی، رضوی و تهران بودند.

کاظمی با بیان اینکه استقبال بانوان از این جشنواره طی سال جاری بسیار خوب بود، اظهارکرد: بیش از 40 درصد از شرکت‌کنندگان امسال را بانوان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام
captcha