آغاز ضبط «مناظرات انتخاباتی» در صدا و سیمای مرکز قزوین
کد خبر: 4200557
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲

آغاز ضبط «مناظرات انتخاباتی» در صدا و سیمای مرکز قزوین

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای استان قزوین گفت: برنامه تلویزیونی «مناظرات انتخاباتی» با هدف شناساندن کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به مردم و همچنین ارائه برنامه شفاف تائید صلاحیت‌شدگان به مخاطبان از سیمای مرکز قزوین پخش می‌شود.

مناظرات انتخاباتی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین، علی رحیمی، مدیر روابط عمومی صدا و سیمای قزوین، با اشاره به آغاز ضبط «مناظرات انتخاباتی» در سیمای مرکز قزوین، گفت: این برنامه تلویزیونی در راستای شفاف‌سازی عملکرد کاندیداها روی آنتن شبکه قزوین می‌رود. تعداد گروه‌های مناظراتی در نظر گرفته شده و تعداد کاندیداهای قرار داده شده در هر گروه مناظره‌ای به این صورت است که از تاکستان ۷ گروه که شامل ۷ برنامه با ۸ شرکت کننده است. بوئین‌زهرا و آوج ۷ برنامه و قزوین، آبیک و البرز هفت برنامه در نظر گرفته شده است. لازم به توضیح است که برای قزوین در هر مناظره ۲۰ نفر شرکت کننده در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: تعداد مناظرات ضبط شده همراه با اطلاعاتی همچون نام حوزه‌های انتخابیه مربوطه و تعداد کاندیداهای حاضر در هر مناظره عبارتنداز تاکستان ۷ مناظره، بوئین‌زهرا و آوج ۷ مناظره و قزوین، آبیک و البرز نیز ۷ مناظره خواهد بود.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای استان قزوین خاطرنشان کرد: دکور برنامه مناظره شبیه‌سازی از ساختمان مجلس شورای اسلامی کنونی است به‌طوری‌که نامزدها در ردیف اول صندلی‌های نمایندگان مجلس نشسته و شخص پاسخگو و مناظره کننده در تریبون جلوی هیئت رئیسه مجلس ایستاده و شروع به صحبت و ارائه توضیحات می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد کاندیداهای ثبت‌نام کرده برای مناظرات انتخاباتی در استان برای تاکستان ۸ نفر، بوئین زهرا و آوج ۱۵ نفر و شهر قزوین ۴۰ نفر است. تعداد کل حوزه‌های انتخابیه یا کانال‌های تلویزیونی انتخاباتی در استان شامل سه حوزه بوئین‌زهرا و آوج، تاکستان و قزوین البرز و آبیک است.

بنا بر این خبر برنامه «مناظره‌های انتخاباتی» به تهیه کنندگی سیدمهدی حسین زاده و مرتضی آجوربندی هر روز به مدت ۱۸۰ دقیقه در ایام قبل از انتخابات یازدهم اسفند مجلس شورای اسلامی روی آنتن شبکه قزوین می‌رود.

انتهای پیام
captcha