تبیین انتخابات؛ هدف اولین جشنواره تبلیغی بانوان حوزوی
کد خبر: 4200600
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵
استاندار بوشهر بیان کرد:

تبیین انتخابات؛ هدف اولین جشنواره تبلیغی بانوان حوزوی

احمد محمدی‌زاده، هدف از برگزاری اولین جشنواره تبلیغی بانوان حوزوی را تبیین انتخابات دانست و گفت: تمرکز جهاد تبیین بر روی انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال ویژه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است.

احمد محمدی‌زاده

به گزارش ایکنا از بوشهر، احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر، ۲۹ بهمن‌ماه، هدف از برگزاری اولین جشنواره تبلیغی بانوان حوزوی را تبیین انتخابات دانست و گفت: تمرکز جهاد تبیین بر روی انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال ویژه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است.

استاندار بوشهر با تاکید بر این مطلب که حفظ آرمان‌ها و دستاوردهای مختلف فرهنگی و اجتماعی نظام از اوجب واجبات است، افزود: این انقلاب ریشه در بعثت الهی و عرش و عترت و قرآن دارد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر اسماعیلی، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان بوشهر، نیز در این جلسه با بیان اینکه حوزه علمیه خواهران در این استان دارای ۱۲ مدرسه و ۲۲۰۰ نفر دانش‌آموخته و طلبه جدید دارد، بیان کرد: ظرفیت و استعدادهای بانوان حوزوی استان بوشهر نیازمند شبکه‌سازی تبلیغ دینی در راستای جهاد تبیین همه‌جانبه است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان بوشهر افزود: ترویج سبک زندگی اسلامی یکی از وظایف اصلی حوزه علمیه است و نیازمند مهارت بیان و مخاطب‌شناسی و تکنیک‌های اغنایی و تسلط به علوم روز است تا بتواند پیام دین را به مخاطب خود برساند.

همچنین در پایان این جشنواره از طلاب برتر در حوزه تبلیغی و ترویجی با حضور استاندار بوشهر و تنی چند از اعضای شورای فرهنگ عمومی تجلیل شد.

تجلیل از بانوان حوزوی استان بوشهر

سیده‌فردوس رضوی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha