انس با قرآن کریم یکی از الطاف الهی است
کد خبر: 4200778
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

انس با قرآن کریم یکی از الطاف الهی است

حجت‌الاسلام میثم فیاضی گفت: انس با قرآن کریم و اولیای الهی یک از مهم‌ترین الطاف الهی است که نسیب ابنای بشر می‌شود.

حجت‌الاسلام میثم فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 30 بهمن در آیین تجلیل از فعالان قرآنی نیروهای مسلح که در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد، گفت: انس با قرآن کریم یکی از مهم‌ترین الطاف الهی به شمار می‌رود که نسیب ابنای بشر و خانواده‌ها می‌شود پس باید برای این کتاب آسمانی  و اسلام وقت بگذاریم و بانوان قرآنی در این زمینه مسئولیت خطیری را بر عهده دارند.

وی ضمن بیان اینکه چنانچه با قرآن کریم مانوس و محرم نباشیم در واقع با خداوند متعال نیز بیگانه هستیم، ادامه داد: از قرآن می‌توان درس آزادی، آزادگی، استقلال، غیرت، مبارزه با نفس، استکبارستیزی و ... را فراگرفت چراکه به معنای واقعی کلمه یک کتاب تربیتی کامل است.

حجت‌الاسلام فیاضی تمام آیه‌های قرآن کریم را مملوء از درس و آموزه‌های زندگی دانست و خاطرنشان کرد: چنانچه معتقد به قرآن کریم هستیم باید به یکایک دستورات آن جامه عمل بپوشانیم چراکه در این صورت در مسیر حضرت رسول اکرم(ص) گام برداشته‌ایم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن ابراز خشنودی از اینکه قرارگاه قرآنی نور در نیروهای مسلح استان راه‌اندازی شده است، گفت: دارالقرآن‌های زیادی در سراسر استان ایجاد شده است همچنین در سلسله جلسات قرآنی 230 مصوبه تصویب شده است.

وی به برپایی مسابقات قرآنی پایواران، خانواده، وابستگان نیروهای مسلح با همت کانون بسیج پیشکسوتان استان  اشاره کرد و بیان داشت: در رشته‌های ترتیل و مفاهیم این استان در رتبه‌های نخست قرار دارد.

حجت‌الاسلام فیاضی به وجود 13 هزار فعال قرآنی در سطح بسیج استان اشاره کرد و بیان داشت: 10 رتبه برتر نیز افراد شرکت‌کننده به نمایندگی از سپاه شهدای استان در این سری مسابقات به دست آورده‌‌اند.

وی خاطرنشان کرد: باید به گونه‌ای قرآن  کریم را در کانون توجه قرار دهیم و به آن عمل کنیم که در روز قیامت هنگام مواجهه با رسول گرامی اسلام(ص) شرمسار نباشیم و بدانیم واقعا به قرآن خدمت کرده‌ایم و آن را وارد جریان زندگی‌مان کرده‌ایم.

انتهای پیام
captcha