اجلاسیه شهدای روحانی و طلبه استان سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: 4200856
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶

اجلاسیه شهدای روحانی و طلبه استان سمنان برگزار می‌شود

نماینده ولی فقیه در سپاه قائم(عج) سمنان گفت: اجلاسیه شهدای روحانی و طلبه استان، چهارشنبه، دوم اسفندماه در دامغان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سید محسن دیباجی نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی، نماینده ولی فقیه در سپاه قائم (عج) استان سمنان، عصر روز گذشته، 30 بهمن در جمع خبرنگاران از برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی و طلبه استان سمنان، دوم اسفند در دامغان خبر داد.

وی ادامه داد: در این مراسم معنوی که یاد و خاطر ۱۱۳ شهید روحانی و طلبه استان سمنان گرامی داشته می‌شود، سخنرانی، ذکر خاطرات، مداحی و مرثیه‌سرایی، شعرخوانی و روایت‌گری در زمره بخش‌های این کنگره است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قائم(عج) استان سمنان با بیان اینکه این کنگره در قالب کنگره سه‌ هزار شهید استان برگزار می‌شود، متذکر شد: کنگره بزرگ سه هزار شهید استان نیز بهار سال آینده در سمنان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام دیباجی با بیان اینکه پنج فیلم مستند درباره شهدای روحانی و طلبه استان سمنان تهیه شده که در این راستا ۲۵ عنوان کتاب برای معرفی شهدای روحانی و طلبه استان سمنان نیز تهیه شده است.

به گفته وی دو عنوان کتاب در اجلاسیه شهدای روحانی و طلبه استان سمنان رونمایی می‌شود که ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت و نقش روحانیان در دفاع مقدس و انقلاب، محور اصلی این کتاب‌ها و مجموع اجلاسیه مذکور است.

انتهای پیام
captcha