پخش ۳۳ مناظره انتخاباتی در خراسان‌شمالی
کد خبر: 4201037
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴

پخش ۳۳ مناظره انتخاباتی در خراسان‌شمالی

مدیرکل صداوسیمای خراسان‌‌شمالی از پخش ۳۳ مناظره انتخاباتی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در استان خبرداد.

واعظی، مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان‌‌شمالی،رضا واعظی، مدیرکل صداوسیمای خراسان‌‌شمالی امروز اول اسفندماه در نشست خبری اظهار کرد: با توجه راه اندازی ۲۰۰ کانال انتخاباتی در کشور که سه کانال سهم خراسان‌شمالی ، مقرر است برنامه‌های انتخاباتی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی پخش شود.

وی با اشاره به پیگیری‌های فراوان برای ارائه محتوا از سوی کاندیداها و اعلام آمادگی برای حضور در مناظره‌ها، افزود: داوطلبان مجلس شورای اسلامی در قالب برنامه‌ای ۲۰ دقیقه ای به تولید محتوا پرداخته تا از سوم اسفندماه در فرصتی برابر پخش گردد.
 
وی با بیان اینکه ۴۱ فایل انتخاباتی از کاندیداهای سه حوزه انتخابیه استان تهیه شده و ارائه می‌گردد،  گفت: برای انجام مناظره‌ها هم ۲۷ نفر اعلام آمادگی کرده بودند که نهایت در حوزه انتخابیه بجنورد، گرمه جاجرم،  مانه و سملقان و راز و جرگلان ۱۶ نفر، شیروان ۹ نفر و اسفراین نیز ۸ نفر اعلام آمادگی کرده‌اند. 
 
واعظی با بیان اینکه کاندیداها در هفت موضوع اساسی به ایراد سخن و بیان دیدگاه‌های خود می‌پردازد، یادآورشد: مناظره‌های استان کاملا داغ و جدی و مطابق با مسائل‌ و مشکلات خراسان‌شمالی بوده‌ که به طور کلی در چارچوب قانون تبلیغات انتخابات به دور از سیاه نمایی و توهین انجام شده است.
 
مدیرکل صداوسیمای استان با بیان اینکه کاندیداهای بانو استقبالی از این برنامه صداوسیما نداشته‌اند، افزود: در تلوبیوون هم به صورت رایگان فرصتی ایجاد شده تا کاندیداها ۱۰ ساعت برنامه خود را بارگذاری کنند که این مهم رایگان است.
 
واعظی با تاکید بر اینکه باید همه رسانه‌ها دست به دست هم بدهند تا مشارکت مردمی را ارتقاء دهیم، گفت: در راستای عدالت رسانه‌ای فرصتی فراهم شده تا همه داوطلبان نظرات و دیدگاه‌های خود را بیان کنند.
 
وی تصریح کرد: انتخابات مظهر مردم سالاری است و مهمترین رویداد برای اثبات اقتدار نظام محسوب می شود بنابراین مردم باید در این رویداد سیاسیی مشارکت کنند.
 
مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌شمالی ادامه داد: انتخابات موجب عزت، سربلندی نظام و رفع گره از مشکلات کشور محسوب می شود و این رویداد موجب گردش نخبگان در عرصه سیاسی کشور می شود تا روند قانونگذاری به خوبی انجام شود.
انتهای پیام
captcha