حضور در انتخابات به منزله یک جهاد مقدس است
کد خبر: 4201040
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶
نماینده ولی فقیه در گلستان:

حضور در انتخابات به منزله یک جهاد مقدس است

آیت‌الله نورمفیدی با اشاره به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط علما، گفت: جهاد فقط مختص میدان جنگ نبوده و حضور در انتخابات علاوه بر تکلیف الهی به مثابه یک جهاد مقدس در برابر دشمنان اسلام است.

آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه استان گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، امام جمعه گرگان و نماینده ولی فقیه در گلستان، در آیین اختتامیه گردهمایی منطقه‌ای ائمه جمعه اهل سنت استان‌های گلستان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی که امروز، اول اسفند ماه در گرگان برگزار شد، گفت: درحال حاضر غزه عضو مجروح پیکر اسلامی است.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه مسجدالاقصی برای مسلمانان از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: مسجدالاقصی قبله اول مسلمین و محل ورود رسول خدا در زمین و آسمان‌ها بوده، لذا بر همه کشورهای اسلامی تکلیف است تا به دفاع از غزه بپردازند.

نماینده ولی فقیه در گلستان ضمن تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات، تصریح کرد: جهاد فقط مختص میدان جنگ نبوده، لذا با دقت در شرایط جهانی خواهیم دانست که دشمن با تمام قوا سعی در جدا نشان دادن مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد، بنابراین حضور در انتخابات علاوه بر تکلیف و حق، یک جهاد مقدس به‌شمار می‌رود.

آیت‌الله نورمفیدی با اشاره به اقدامات بزرگ صورت گرفته در کشور در مقایسه با سال‌های اخیر، گفت: اگرچه مشکلات در جامعه وجود دارد، اما با انتخاب افراد اصلح و مجلس قوی امیدواریم مشکلات سریع‌تر حل شود، لذا علما با در اختیار داشتن تریبون باید به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازند.

انتهای پیام
captcha