برگزاری نشست «مشارکت حداکثری تجلی اراده ملی، بسترسازی تمدن نوین اسلامی» در اردبیل
کد خبر: 4201139
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

برگزاری نشست «مشارکت حداکثری تجلی اراده ملی، بسترسازی تمدن نوین اسلامی» در اردبیل

نشست مشارکت حداکثری تجلی اراده ملی، بسترسازی تمدن نوین اسلامی به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل و با حضور اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، دوم اسفندماه، در نشست مشارکت حداکثری تجلی اراده ملی، بسترسازی تمدن نوین اسلامی در جمع اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان اردبیل در سخنانی اظهار کرد: انجمن‌های اسلامی مردمی‌ترین جریان در جامعه تأثیرگذاری بالایی در ارتقای بصیرت در بین آحاد جامعه دارند.

وی افزود: در بحث انتخابات باید ابتدا وظایف اصلی نمایندگان به مردم تبیین شود و بر اساس آن وظایف مطالبه گری انجام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل وظیفه اصلی این اداره و اتحادیه انجمن‌های اسلامی را آگاهی بخشی به مردم برشمرد و افزود: در تشکیل جلسات مردمی با محوریت انتخابات، باید نگاه ملی و منطقه‌ای نمایندگان مورد بررسی قرار گرفته و تعهد و ایفای درست مسئولیت از سوی نمایندگان ملاک انتخاب آگاهانه باشد.

شور انتخاباتی همراه با انتخاب آگاهانه تاکید مقام معظم رهبری است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص شور انتخاباتی و انتخاب آگاهانه اشاره کرد و افزود: همگان باید در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در راستای مشارکت حداکثری همراه با انتخاب آگاهانه فعالانه در میدان حاضر باشیم.

جعفرزاده به اهمیت مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: خبرگان در مقدرات کلان جامعه تاثیرگذار بوده و این امر بر اهمیت و حساسیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری تاکید دارد.

وی مطالبه‌گری را عامل موثر در تحقق آرمان‌های نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: نمایندگان مجلس دو وظیفه مهم قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مسئولین را برعهده دارند که مردم باید در این زمینه مطالبه گری کرده و نحوه ایفای مسئولیت از سوی نمایندگان را مورد چالش و بررسی قرار دهند.

تبیین و روشنگری مسئله اول در انتخابات است

بهروز زلالی مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اردبیل در این نشست آگاهی بخشی به مردم و تلاش برای بصیرت افزایی در زمینه انتخاب آگاهانه را مهم عنوان کرد و افزود: امیدآفرینی در پردم با ارائه پیشرفت‌ها و دستاورد‌های انقلاب وظیفه همه ماست.

وی افزود: مشارکت حداکثری عامل اقتدار و امنیت نظام است و دشمن از حضور و مشارکت گسترده مردم ایران در انتخابات هراس دارد.

زلالی پیروی از خط ولایت را عامل موثر در خنثی سازی جنگ ترکیبی از سوی دشمن برشمرد و افزود: مردم مؤمن و ولایتمدار دارالارشاد اردبیل همواره دشمن را مایوس نموده و دفاع خود را از آرمان‌های شهدا و نطام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام نموده اند.

در ادامه دژبرد رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان اردبیل و سهراب محمودی مسئول اتحادیه انجمن اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل در سخنان جداگانه‌ای ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، از امادگی تمام اعضای اتحادیه‌های انجمن اسلامی استان اردبیل برای حضور پرشور در انتخابات یازدهم اسفندماه خبر داد.

انتهای پیام
captcha