تجلیل از خبرنگار ایکنا در دومین کنگره «بانوان تأثیرگذار» بوشهر
کد خبر: 4201205
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷

تجلیل از خبرنگار ایکنا در دومین کنگره «بانوان تأثیرگذار» بوشهر

در دومین کنگره «بانوان تأثیرگذار» استان بوشهر از سیده‌فردوس رضوی، بانوی فرهیخته دانشگاهی و خبرنگار ایکنای بوشهر از سوی مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور امروز، دوم اسفندماه تجلیل شد.

سیده‌فردوس رضوی، خبرنگار ایکنای بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، اختتامیه دومین کنگره «بانوان تأثیرگذار» ویژه اعیاد شعبانیه و هفته جوان، امروز، دوم اسفندماه در محل سالن اجتماعات لیان محله خلیج‌فارس منطقه یک بوشهر برگزار و با اعطای لوح سپاس و تندیس افتخار به سیده‌فردوس رضوی، بانوی فرهیخته دانشگاهی و خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن در بوشهر به‌عنوان بانوی تأثیرگذار ایران قوی از سوی زینب اختری، مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور و با حضور احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر تجلیل شد.

در متن این لوح سپاس به شماره ۲۶/۱۲/۶۹۲۷۲ آمده است:

بسمه‌تعالی

سرکار خانم سیده‌فردوس رضوی

حضور زن در عرصه خلقت از جلوه‌های زیبای تجلی اسماء و صفات خداوند بر روی زمین و آئینه تمام‌نمای تدبير و خردورزی در جهان هستی است‌. این حضور ارزشمند زن به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی: «زن هوایی است که فضای خانه را انباشته است، زن به منزله تنفس در این فضا است. ریحانه یعنی گُل، عطر، همان هوایی که فضا را پُر می‌کند.»

بدین‌وسیله انتخاب شایسته سرکار عالی در دومین کنگره «بانوان تأثیرگذار» استان بوشهر را ارج نهاده و برایتان از حضرت احدیت توفیق، تصدیق الهی و سربلندی در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) خواستاریم. این لوح تقدیر به رسم یادبود جهت تقدیر از ساحت اثرگذاری شما بانوی خردمند، تقدیم حضور ارزشمندتان می‌گردد. از خداوند منان مسئلت داریم همچنان در مسیر تعالی ایران اسلامی پیروز و پاینده باشید.

یادآور می‌شود، سیده‌فردوس رضوی، دانش‌آموخته در رشته‌های کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی، کارشناسی اقتصاد نظری و کاردانی امور گمرکی است.

تجلیل از ایکنا

امیرحسین مؤمنی 

انتهای پیام
captcha