پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در لرستان در پی رحلت آیت‌الله شوشتری
کد خبر: 4201334
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در لرستان در پی رحلت آیت‌الله شوشتری

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان در پی رحلت عالم وارسته آیت‌الله عبدالقائم شوشتری پیام تسلیت صادر کرد.

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در لرستان در پی رحلت حجت‌الاسلام شوشتریبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، در پی رحلت عالم وارسته آیت‌الله عبدالقائم شوشتری پیام تسلیت صادر کرد. متن پیام به این شرح است:

«رحلت عالم ربانی و روحانی پارسا، حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ عبدالقائم شوشتری رضوان الله علیه موجب تأثر گردید.

این روحانی وارسته و عبد مخلص با زندگی زاهدانه و سلوک عارفانه، در طول حیات پربرکت خود به تربیت طلاب علوم دینی پرداخت، و به‌عنوان عالمی فرزانه و استادی گرانمایه، طالبان حق و حقیقت از وجود پرفیضش بهره‌مند می‌شدند.

بهره‌مندی و کسب فیض از محضر عالمان و بزرگان حوزه علمیه قم از توفیقات این استاد فرزانه بود.

مجاهدت در عرصه تبلیغ و وعظ و خطابه در سنگر عبادی سیاسی امامت جمعه شهرستان دورود لرستان، شاهین‌شهر اصفهان، خدمت مستمر به مردم و نظام اسلامی، از خصوصیات بارز آن عالم خدمتگزار بود، که قطعاً توشه‌ای پربار برای او در سرای آخرت خواهد بود.

اینجانب ضایعه رحلت این استاد گرانمایه را به محضر مقدس حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، حوزه‌های علمیه، بیت مکرم و خاندان محترم شوشتری تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن عالم پارسا علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی را خواستارم.»

انتهای پیام
captcha