برگزاری جشن نیکوکاری در ۳۰ پایگاه استان سمنان
کد خبر: 4201363
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴

برگزاری جشن نیکوکاری در ۳۰ پایگاه استان سمنان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان از برگزاری جشن نیکوکاری در ۳۰ پایگاه همزمان با سالروز تاسیس این نهاد انقلابی خبر داد.

محمد حسین ذوالفقاری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان سمنان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان، محمدحسین ذوالفقاری، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان سمنان ظهر امروز، 3 اسفند با بیان اینکه طبق روال همه ساله جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در استان سمنان نیز برگزار می‌شود، گفت: تاریخ برگزاری این رویداد چهاردهم اسفندماه مصادف با سالروز تأسیس کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری خواهد بود.

وی  افزود: کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی توسط مراکز نیکوکاری از ابتدای بهمن ماه سال جاری آغاز و تا پایان اسفندماه ادامه خواهد داشت که در این رساتا با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان می‌کوشیم تا با همراهی خیران و نیکوکاران سفره‌های نیازمندان را رنگین کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان سمنان با بیان اینکه ۳۰ پایگاه جشن نیکوکاری در معابر شهرهای استان برپا می‌شود، یادآور شد: خیران استان سمنان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به این پایگاه‌ها تحویل دهند.

ذوالفقاری یادآور شد: ۱۶۰ مرکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک‌های مردم نوع دوست استان سمنان است که این مراکز کمک‌ها را به دست نیازمندان خواهند رساند.

به گفته وی؛ هجدهم اسفندماه نیز در میعادگاه نماز جمعه کمک‌های مردمی جمع‌آوری می‌شود که شهروندان می‌توانند از طریق درگاه بانکی نیز به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۳۸ بانک ملی یا شماره‌گیری کد دستوری #۰۲۳*۸۸۷۷* در این کار خیر سهیم شوند.

انتهای پیام
captcha