مراسم احیا شب نیمه شعبان ویژه نوجوانان در گلستان اجرا می‌شود
کد خبر: 4201488
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹

مراسم احیا شب نیمه شعبان ویژه نوجوانان در گلستان اجرا می‌شود

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گلستان با تأکید بر اینکه مساجد باید محور تربیتی باشد، گفت: احیا شب نیمه شعبان ویژه نوجوانان در 14 شهرستان سطح استان و در ۲۸ مسجد از ساعت 21 الی 24 برگزار می‌شود.

مراسم احیا شب نیمه شعبان ویژه نوجوانان در گلستان اجرا می‌شودحجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی، سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: جوانان ما به سن نقش آفرینی در اجتماع رسیده‌اند و باید بار مسئولیت را به دوش بکشند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان با بیان اینکه احیا نیمه شعبان یکی از اعمال مستحبی در شب نیمه شعبان است، اظهار کرد: شب نیمه شعبان فرصت بسیار مناسبی برای انس و الفت نوجوانان به مسجد و پایه ریزی برای برگزاری برنامه‌های تربیتی است.

حجت‌الاسلام حسینی انس و الفت با امام زمان(عج) را یکی از راه‌های تربیتی نسل جوان برشمرد و افزود: در این مراسم سه برنامه با عنوان حرف دل در قالب گفت‌وگو با جوانان به منظور انس و الفت نوجوانان با حضرت ولیعصر (عج)، مناجات، ادعیه، مسابقه نوجوانان و اهدای جوایز در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه این برنامه از سوی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان گلستان با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان و آموزش و پرورش گلستان تدارک دیده شده است، ادامه داد: احیا شب نیمه شعبان ویژه نوجوانان در 14 شهرستان سطح استان و در ۲۸ مسجد از ساعت 21 الی 24 برگزار می‌شود.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گلستان با تأکید بر اینکه مساجد باید محور تربیتی باشد، گفت: بعد از اتمام مراسم اطلاعات نوجوانان برای ارتباط مستمر با مسجد و طرح‌های بعدی دریافت خواهد شد.

انتهای پیام
captcha