مردم در انتخاب اصلح «دقت» داشته باشند
کد خبر: 4201504
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴

مردم در انتخاب اصلح «دقت» داشته باشند

امام جمعه آرادان با بیان اینکه مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان در برهه کنونی بسیار مهم است، گفت: اصل مهم دیگر این است که مردم باید انتخاب خود را با دقت، همراه سازند.

حجت الاسلام شریفی نیا امام جمعه آرادان

به گزارش ایکنا، به نقل از ستاد نماز جمعه استان سمنان، حجت‌الاسلام جلیل شریفی‌نیا، امام جمعه آرادان، امروز، 4 اسفند در خطبه‌های نماز جمعه این شهر در مسجد صاحب‌الزمان (عج) با اشاره به اعیاد شعبانیه، گفت: جشن‌های نیمه‌شعبان باید مردمی برگزار شود هر چند مدیران باید وظیفه خودشان را انجام دهند اما این مردم هستند که محوریت جشن‌ها را بر عهده خواهند داشت لذا مردم متدین ما بار دیگر علاقه خودشان را به امام عصر (عج) نشان خواهند داد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در جمع مردم آذربایجان به خاطر راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن هم از مردم تشکر کردند و هم از تأمین کنندگان امنیت کشورمان تقدیر کردند زیرا امسال چندین تیم تروریستی قبل از روز ۲۲ بهمن و در همان روز، دستگیر و خنثی شدند.

حجت‌الاسلام شریفی‌نیا با بیان اینکه باندهای مخوف با مواد انفجاری گسترده قصد داشتند که برای مردم مشکل درست کردند و این سربازان گمنام امام زمان (عج) آنها را خنثی کرد، اظهار کرد: وزارت اطلاعات و نیروهای انتظامی و سپاه و بسیج دست در دست هم، امنیت کشورمان را تأمین کرده‌اند و لذا قدردانی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نوعی مدال افتخار برای این افراد است.

امام جمعه آرادان با تأکید بر اینکه جنایت‌های اسرائیل باید محکوم شود، متذکر شد: نظم جهانی در برابر این امر سکوت کرده و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، این نظم جهانی قابل دوام نیست زیرا بر پایه ظلم بنا شده است.

حجت‌الاسلام شریفی نیا به انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: مسئولان و شورای نگهبان، ستاد انتخابات و فرمانداری‌ها و استانداری‌ها تاکنون با کمال امنیت و آرامش روندهای انتخابات را تا کنون به خوبی انجام داده‌اند و استان سمنان آماده یک حماسه‌آفرینی دیگر است.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه رأی مردم بسیار سرنوشت‌ساز است، گفت: مردم می‌توانند صحنه‌ها را تغییر دهند و سرنوشت‌ها را رقم بزنند، مردم ما بصیر و هوشیار هستند و در انتخابات به اصلح رأی خواهند داد.

انتهای پیام
captcha