منتظران واقعی عامل گسترش اخلاق در جامعه
کد خبر: 4201854
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
امام جمعه احمدی مطرح کرد:

منتظران واقعی عامل گسترش اخلاق در جامعه

حجت‌الاسلام بهزادی، با بیان اینکه منتظران واقعی باید اخلاق را در جامعه گسترش دهند، گفت: اخلاق جامعه را به سمت پذیرش منجی عالم بشریت سوق می‌دهد و زمینه ساز ظهور خواهد بود امروز گمشده جامعه جهانی معنویت و اخلاق است.

حجت‌الاسلام فتح الله بهزادی

حجت‌الاسلام فتح‌الله بهزادی، امام جمعه بخش احمدی در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، ضمن تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج)، اظهار کرد: مسئله ظهور رابطه تنگاتنگی با انتظار دارد که این دو واژه نه تنها در ساختار اندیشه شیعه بلکه در تمام ادیان و مذاهب اثر گذار است.

وی افزود: بعد از غیبت کبری امام زمان (عج) که زمانی خاصی برای ظهور آن حضرت اعلام نشده و تنها به آثار و نشانه های آن در روایات بسنده شده است جریان انتظار منتظران نیز آغاز شده است.

امام جمعه احمدی با اشاره به اینکه انتظار انسان را پویا و زنده می کند، بیان کرد: یکی از عمده دلایل پویایی شیعه و تناسب با تحولات جهانی همین فرهنگ انتظار است. با طول گذشت زمان منتظران واقعی نه تنها خود را برای ظهور آماده می کنند بلکه باید جامعه را به سمت پذیرش آن حکومت عدل و داد سوق دهند.

وی تاکید کرد: یکی از بسترها و زمینه‌های ظهور را می توان انقلاب اسلامی دانست که به رهبری امام راحل (ره) آغاز شد و در گسترش اندیشه مهدوی و ظهور منجی تلاشه‌های بی وقفه کرده است.

امام جمعه احمدی با بیان اینکه منتظران واقعی باید اخلاق را در جامعه گسترش دهند، گفت: اخلاق جامعه را به سمت پذیرش منجی عالم بشریت سوق می‌دهد و زمینه ساز ظهور خواهد بود امروز گمشده جامعه جهانی معنویت و اخلاق است.

انتهای پیام
captcha