تداوم حماسه حضور 22 بهمن، با مشارکت حداکثری در انتخابات تجلی می‌یابد
کد خبر: 4202010
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

تداوم حماسه حضور 22 بهمن، با مشارکت حداکثری در انتخابات تجلی می‌یابد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مشارکت حداکثری، تجلی اراده ملی در صحنه سیاسی انتخابات است.

تبلیغات اسلامی اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، ششم اسفندماه، در همایش «طلایه‌داران انقلاب اسلامی ایران» با محوریت مشارکت حداکثری، تجلی اراده ملی در بستر تمدن سازی نوین اسلامی در سالن ارشاد خلخال، گفت: همه ساله در آستانه ماه مبارک رمضان همایش طلایه داران تبلیغ در تمام شهرستان‌های استان با حضور علما، روحانیون و مبلغین برگزار می‌شود که امسال با تقارن ایام انتخابات، بر ضرورت مشارکت حداکثری نیز در این همایش تاکید می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، فعالان و اساتید قرآنی شهرستان خلخال را طلایه‌داران قرآنی در استان و کشور عنوان کرد و افزود: نوجوانان، جوانان و گروه‌های مختلف سنی در حوزه برادران و خواهران به عنوان قاریان و حافظان قرآن افتخار ما در عرصه تربیت و ارزش‌های دینی هستند.

وی انقلاب اسلامی را برگرفته از اندیشه ناب اسلامی عنوان کرد و افزود: معنویت همراه با معنویت اجتماعی، سیاسی و فرهنگی از شاخصه‌های مهم انقلاب اسلامی ایران است، لذا ایام و مناسبات ملی و مذهبی اعم از ایام انتخابات، ماه رمضان و دیگر مناسبات باید با محوریت تبیین دستاوردهای انقلاب و بصیرت، عظمت و روشنگری مردم به خود مردم باید تبیین شود.

وی به تجلی اراده ملی و افتخار آفرینی مردم در 22 بهمن امسال اشاره کرد و افزود: مردم متعهد و انقلابی ایران اسلامی یکپارچه با حضور گسترده در 22 بهمن ماه، دشمن را ناکام گذاشته و مجبور به تحریف در انعکاس اخبار کرده تا خیل عظیم مردم را منعکس نکنند و این همان استکبارستیزی و پایبندی به ارزش‌های انقلاب است.

جعفرزاده افزود: نظیر حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، در انتخابات یازدهم اسفند ماه نیز مردم در پای صندوق های رای عشق خود را به ولایت، انقلاب و کشور اسلامی ایران ابراز کرده و تمام نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل مشارکت حداکثری همراه با انتخاب اصلح را توصیه مهم مقام معظم رهبری در رابطه با انتخابات عنوان کرد و افزود: اهمیت مجلس خبرگان رهبری بالاتر از مجلس شورای اسلامی است لذا باید همگان در تبلیغ و تبیین مشارکت در انتخابات و نیز تعیین فرد شایسته و اصلح با جدیت در صحنه حاضر باشند.

وحدت بین شیعه و سنی در مناطق تقریبی افتخار بزرگ برای استان اردبیل است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با ابراز خرسندی از وحدت بین مذاهب در شهرستان خلخال به عنوان منطقه تقریبی، افزود: افتخار بزرگی برای استان اردبیل، وحدت بین شیعه و سنی در شهرستان‌های سنی‌نشین است که در شهرستان خلخال از مناطق تقریبی استان، روحانیون، علما و مردم انقلابی، با وحدت و انسجام کنار هم به فعالیت می‌پردازند.

جعفرزاده پایداری و بقای انقلاب اسلامی را منوط به حفظ ارزش‌های دینی دانست و خاطر نشان کرد: بنا به فرموده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، «ایران قلب عالم اسلام است» لذا باید در حفظ ارزش های دینی و تعالیم اسلام ناب محمدی تلاش کنیم تا انقلاب اسلامی ایران همواره با صلابت و اقتدار، پایدار بماند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به برنامه‌های ماه رمضان اشاره کرد و افزود: با فرماندهی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، برنامه‌های فرهنگی و قرآنی اعم از جلسات تبلیغی با حضور روحانیون بومی و نیز اعزامی از قم، جلسات جزءخوانی محافل انس با قرآن با همکاری ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها به‌مناسبت ماه رمضان در مناطق مختلف استان اردبیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha