کشتار کودکان و مردم بی‌دفاع غزه نشان از جهالت کفار آخرالزمان است
کد خبر: 4202171
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

کشتار کودکان و مردم بی‌دفاع غزه نشان از جهالت کفار آخرالزمان است

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده گفت: کشتار کودکان و مردم بی دفاع غزه که توسط آمریکا نیز وتو شد، نشان از جهالت کفار آخرالزمان است.

کشتار کودکان و مردم بی‌دفاع غزه نشان از جهالت کفار آخرالزمان استبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، هفتم اسفند ماه در جشن ازدواج آسان به مناسبت عید نیمه شعبان در سخنانی اظهار کرد: خداوند دست رحمت امامت با ظهور منجی عالم بشریت بر سر مردم خواهد کشید و دنیا را پر از عدل و داد خواهد کرد لذا باید برای تحقق این وعده بزرگ خود و جامعه را مهیا سازیم.

وی افزود: در عالم بشریت دو جبهه عبادالله و عبادالشیطان مقابل یکدیگر قرار دارند که کرامت اخلاقی، ارزش‌های انسانی و مودت و محبت در جبهه عبادالله، در مقابل کشتار، تهاجم و جنگ چاز جمله کشتار مردم بی‌دفاع غزه در جبهه عبادالشیطان قرار داد که آمریکا نیز از این جبهه شیطانی به عنوان جهالت آخرالزمان دفاع می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل در بخش دیگری از سخنانش به انتظارفرج به عنوان برترین عبادات اشاره کرد و افزود: حقیقت انتظار، آن است که انسان منتظر و چشم به راه، خود و محیطش را برای آمدن منتظر و منجی موعود آماده کند.

وی انتظار را عامل امیدواری و سبب انگیزه بخشی در جامعه عنوان و تاکید کرد: انتظار، سبب استقامت و پایداری مسلمانان برابر فشار‌ها و سختی‌ها می‌شود و از یأس و ناامیدی آنان، جلوگیری می‌کند.

جعفرزاده فعالیت مستمر و پرهیز از سکون و انفعال را لازمه انتظار عنوان کرد و افزود: انتظار فرج، به معنای امید به آینده روشن و تحقّق ارزش‌ها و خوبی‌ها است. چنین نگاهی، به انسان، شور و نشاط و حرکت می‌دهد؛ به گونه‌ای که هم در پی اصلاح خود اقدام می‌کند و هم محیط خود را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی تاکید کرد: منتظر، ساکت و ساکن نمی‌ماند، بلکه کار‌ها و تلاش‌های خود را برای زمینه‌سازی در راستای تحقّق ظهور انجام می‌دهد. چنین فردی در جامعه، نه تنها خود را از انحرافات اعتقادی و عملی به دور نگه می‌دارد؛ بلکه سعی در ساختن و اصلاح کردن جامعه نیز دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در ادامه به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره کرد و افزود: پشتوانه مردمی حاصل از مشارکت و افزایش مشروعیت و مقبولیت نظام، توان رایزنی‌های بین المللی سیاست خارجی در راستای تحقق منافع ملی کشور را به طور چشمگیری افزون‌تر می‌کند.

انتهای پیام
captcha