بیانیه‌های دعوت برای حضور در انتخابات در خراسان جنوبی
کد خبر: 4202596
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

بیانیه‌های دعوت برای حضور در انتخابات در خراسان جنوبی

مسئولين از مردم استان خراسان جنوبی برای حضور گسترده در انتخابات دعوت به عمل آوردند.  

بیانیه‌های دعوت برای حضور در انتخابات در خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی از مردم استان برای حضور گسترده در انتخابات دعوت به عمل آورد. در بیانیه استاندار آمده است؛

به نام خدا

"مردم باید آگاهانه پای صندوق‌های رأی بروند و انتخاب کنند. انتخابات جلوه‌ بسیار زیبا و جذاب مشارکت عمومی است؛ مؤثرترین وسیله برای این است که هر فردی بتواند آرمان‌ها و خواست‌ها و مطلوبِ خود را در قالب اجرایی قرار دهد و آن را به تحقق نزدیک کند". مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی)

انتخابات بعنوان مهمترین مؤلفه مردم سالاری دینی، از برجسته ترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در طول 45 سال گذشته به صورت مستمر و بی وقفه مشارکت آحاد مردم در سرنوشت سیاسی کشور را به منصه ظهور در آورده و هر دوره مؤثرتر از گذشته، دشمنان را از همه دسیسه‌ها و خدعه هاشان ناامیدتر کرده است.  

انتخابات همانا صحنه باشکوهی از تجلی آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی در تحقق نقش مردم در تعیین سرنوشت کشور و بزرگترین سرمایه نظام مقدس اسلامی است و بدون تردید حماسه‌ای که با حضور میلیونی مردم پای صندوق های رأی رقم می خورد، تضمین کننده اقتدار نظام اسلامی ایران در عرصه‌های ملی و بین المللی بوده، هست و خواهد بود.

در ادامه خلق این حماسه‌های بی نظیر، ملت ایران اسلامی روز جمعه یازدهم اسفندماه هم یکبار دیگر با حضور پرشور و با بصیرت خود در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، برگ زرینی بر صیحفه سراسر افتخار تاریخ انقلاب اسلامی می‌افزایند و دشمنان قسم‌ خورده این مرز و بوم پر گهر را بیش از پیش ناامید خواهند ساخت . 

بی شک نمایندگان اصلحی که در سایه این حضور معنادار با شور و شعور مردم مبتنی بر معیار‌های مورد تأکید امامین انقلاب انتخاب شده و راهی مجلس شورای اسلامی می‌شوند، به پشتوانه رأی حداکثری مردم در تقنین و ریل گذاری امور دقتی مضاعف داشته و در حفظ و تداوم عزت، استقلال اقتصادی، اقتدار سیاسی و در یک کلام پیشرفت و بالندگی همه جانبه ایران اسلامی و تقویت سرمایه‌های اجتماعی کشور نقشی بسزاتر خواهند داشت.

اینجانب ضمن قدردانی از تلاش های دست اندرکاران برگزاری انتخابات در همه شقوق اعم از نظارت و اجرا و اعضای فعال در ستادهای شهرستانی، نامزدهای محترم و هواداران آنان، رسانه‌ها، احزاب، گروه‌های سیاسی، مردم عزیز خراسان جنوبی به ویژه جوانان این دیار که هر کدام در پرشورتر کردن فضای انتخاباتی استان نقشی مهم ایفا نموده و می‌کند لذا از همه مردم شریف استان خراسان جنوبی دعوت می‌کنم با حضور گسترده و پرنشاط خویش، بر افتخارات این استان بیفزایند تا خراسان جنوبی همچون دوره های گذشته همچنان در بین استان‌های کشور، پرچمدار و طلایه دار مشارکت باشد.

احمد آریافر، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از فعالین حوزه صنعت، معدن و تجارت برای مشارکت گسترده در انتخابات دعوت به عمل آورد.

انتخابات تجلی حضور و مشارکت سیاسی مردم و عرصه تحقق اراده ملت برای تعیین سرنوشت خویش است؛ از این رو در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همیشه انتخابات دارای اهمیت و جایگاه والایی بوده و هست و مردم نیز همواره نقش محوری در ایفای این رسالت و تکلیف بزرگ بر دوش داشته و دارند.

ملت بصیر و آگاه ایران، طی ۴۵ سال گذشته با ایمان به آیه شریفه " إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّی یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم" و با پذیرش حقانیت نظام، هر بار پرشورتر از قبل در انتخابات‌های مختلف شرکت کرده و بي شك حضور گسترده و حماسي مردم در پاي صندوق هاي اخذ راي نه تنها عمل به وظيفه ملي و ديني است، بلكه آشکارترین نشانه از اهمیت دادن مردم به سرنوشت کشور و تضمین کننده اقتدار نظام اسلامی و نشان از عظمت، بيدراي، وحدت و همدلي ملت شریف ایران دارد.

حضور فعالین حوزه صنعت، معدن و تجارت نیز از ابتدای نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات، نشان از بصیرت، ولایت مداری و پایبندی آنان به سرزمین باشکوه ایران اسلامی دارد.

یازدهم اسفندماه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شوراى اسلامى و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار می شود و بر همين اساس دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را متمركز كرده تا با توطئه های مختلف از جمله ايجاد اختلاف، ناامیدی، دشمنى و تحریم های اقتصادی، موجبات دلسردى مردم را فراهم نموده و عظمت اين حماسه باشكوه را تحت الشعاع قرار دهند.

صنعت گران، معدن کاران، اصناف و بازاریان استان با حضور گسترده خود در روز جمعه پای صندوق های رای، حماسه‌ی ماندگار دیگری از مردم‌سالاری را در تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسانده و یاس و ناامیدی را برای چندمین بار در دل بدخواهان این نظام ماندگار خواهند کرد‌.

در پایان از همه فعالین حوزه صنعت، معدن و تجارت و مردم عزیز استان دعوت می نمایم همراه با سایر اقشار با حضور پرشور خود در انتخابات و انتخاب افراد اصلح، دشمنان قسم خورده ایران عزیز اسلامی را مایوس کرده و آینده‌ای روشن و امیدبخش برای کشورمان رقم زده و برگ زرین دیگری به کارنامه افتخارات فعالین این حوزه بیافزاییم.

 

 

 

 

انتهای پیام
captcha