خراسان‌شمالی از استان‌های با مشارکت بالا در انتخابات است
کد خبر: 4202936
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲
رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان:

خراسان‌شمالی از استان‌های با مشارکت بالا در انتخابات است

رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان‌شمالی گفت: تا این لحظه استان خراسان‌شمالی مشارکت گسترده در انتخابات داشته است.

خراسان‌شمالی از استان‌های با مشارکت بالا در انتخابات استبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، عابدین عابدی مقدم، رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان‌شمالی با حضور در ستاد انتخابات استان که در استانداری دایر است با اشاره به حضور و مشار‌کت مردم استان در روند انتخابات، اظهارکرد: تا این لحظه بانوان سه درصد بیشتر از آقایان در انتخابات شرکت کردند.

وی افزود: مردم ولایت مدار خراسان‌شمالی با حضور و مشارکت گسترده و لبیک گویان به منویات مقام معظم رهبری، همواره از استان‌های پیشرو هستند.
 
رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان گفت: امیدواریم تا پایان انتخابات در این دوره نیز در رده اول تا سوم قرار گیریم.
 
وی با بیان اینکه صندوق‌های اخذ رأی از ساعات اولیه آغاز رای گیری در تمام نقاط و مناطق صعب العبور آماده شده، اظهارکرد: روند انتخابات در بیش از ۹۸.۲ درصد از صندوق‌های اخذ رای استان به صورت آنلاین در حال انجام است و کمتر از دو درصد دیگر نیز به صورت متناوب آنلاین و آفلاین بوده، اما در نهایت اطلاعات تاکنون به روز شده است.
 
رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان با بیان اینکه برای ثبت تخلفات انتخابات سامانه کشوری ایجاد شده است و همه مردم می‌توانند در صورت مشاهده تخلف گزارش دهند، گفت:خراسان‌شمالی در دوره قبل انتخابات جزء آخرین استان‌های کشور از لحاظ ثبت تخلفات انتخابات بوده است.
انتهای پیام
captcha