نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در آذربایجان‌شرقی اعلام شد
کد خبر: 4203044
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹

نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در آذربایجان‌شرقی اعلام شد

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی اسامی نمایندگان راه یافته به دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را از حوزه‌های انتخابیه استان اعلام کرد.

انتخابات، مجلس دوازدهم

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، تراب محمدی، رئیس ستاد انتخابات استان، امروز، 12 اسفندماه، در جمع خبرنگاران، اسامی نمایندگان راه یافته به دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را از حوزه‌های انتخابیه استان اعلام کرد و گفت: در حوزه انتخابی اهر و هریس «بیت‌الله عبداللهی»، از حوزه انتخابی بستان‌آباد «غلامرضا نوری قزلجه» و از حوزه انتخابی بناب «محمد باقری بنابی» به مجلس راه یافتند.

وی افزود: در حوزه انتخابی سراب «مجید نصیرپور»، از حوزه انتخابی شبستر «محمود طاهری» و «حسین غیاثی» به دور دوم راه یافتند.

محمدی ادامه داد: همچنین از حوزه انتخابی کلیبر «بهنام رضوانی»، از مراغه و عجب‌شیر «سید فرید موسوی»، از حوزه انتخابیه ملکان «زهرا خدادادی» به مجلس راه یافتند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی، افزود: از حوزه انتخابیه میانه «مریم عبدالهی» به مجلس راه یافت و «مهدی اسماعیلی» و «سید مرتضی حسینی» به دور دوم راه یافتند، از حوزه انتخابی ورزقان «رضا علیزاده» و حوزه انتخابی هشترود «رضا شهسواری» به مجلس راه یافتند.

وی در خاتمه به نتایج حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو اشاره کرد و گفت: در حوزه انتخابیه تبریز به ترتیب «روح‌الله متفکر آزاد»، «مسعود پزشکیان»، «علی جعفری آذر»، «جواد عبادی»، «علیرضا منادی»، «رضا صدیقی»، «علی آجودان‌زاده»، «محمد حسین فرهنگی»، «سیدمحمدرضا میرتاج الدینی»، «علیرضا نوین»، «عباس رنجبر» و «احمد پورخردمند»، «صابر پرنیان» و «مسعود زین العابدین» در رتبه‌های اول تا چهاردهم قرار دارند.

انتهای پیام
captcha