پیام تشکر مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل از مردم همیشه در صحنه استان
کد خبر: 4203113
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲

پیام تشکر مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل از مردم همیشه در صحنه استان

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با صدور پیامی از مردم شریف استان اردبیل به لحاظ حضور گسترده و حماسی در انتخابات ۱۱ اسفند ماه تقدیر کرد.

قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، 12 اسفند ماه با صدور پیامی از مردم شریف استان اردبیل به لحاظ حضور گسترده و حماسی در انتخابات ۱۱ اسفند ماه تقدیر کرد.

در متن این پیام آمده است:
«حضور باشکوه و کم نظیر مردم مؤمن و فداکار در جمعه حماسی و انتخابات دوزادهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، بیانگر تعهد، روحیه انقلابی و ایمان به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

انتخابات ۱۱ اسفندماه یک جشن واقعی بود که به حول و قوه الهی پیشرفت و اعتلای کشور، امنیت ملی و شور ونشاط پایدار را تضمین می‌کند و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دنبال خواهد داشت.

حضور گسترده، پرشکوه و دشمن‌شکن ملت ایران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، موجب خنثی شدن توطئه دشمنان نظام اسلامی خواهد شد.

یقینا حماسه ۱۱ اسفندماه، تبلوراعتماد امام راحل عظیم الشان (ره) به مردم بود که فرمودند:‹‹ میزان رای ملت است و مردم اسلام را می‌خواهند. ››

اینجانب، متواضعانه از عموم مردم عزیز، متدین، آگاه، سخت‌کوش و ولایت‌مدار استان اردبیل که با مشارکت کم‌نظیر خود در تاریخ انتخابات این استان، حضوری به یاد ماندنی را به یادگار گذاشتند، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

موفقیت همگان را در راستای تحقق ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب، امام راحل (ره)، منویات مقام معظم رهبری و شهدای عزیز ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

قاسم جعفرزاده

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل»

انتهای پیام
captcha