اعلام نتایج نهایی انتخابات مجلس در گیلان
کد خبر: 4203139
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶

اعلام نتایج نهایی انتخابات مجلس در گیلان

سخنگوی ستاد انتخابات گیلان گفت: با اتمام شمارش آرا و پس از تأیید و ابلاغ شورای نگهبان نتایج رسمی انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه‌های انتخابیه گیلان مشخص و اعلام شد.

انتخابات 1402

جواد شفیعی ثابت، دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از استان، با اشاره به اعلام نتایج نهایی آرای انتخابات مجلس در حوزه‌های یازده‌گانه گیلان اظهار کرد: با اتمام شمارش آرا و پس از تأیید و ابلاغ شورای نگهبان نتایج رسمی انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه‌های انتخابیه گیلان مشخص و اعلام شد.

وی افزود: در حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر و ماسال یاسر اسلام‌دوست با کسب 44 هزار و 161 رأی، در حوزه انتخابیه بندر انزلی احمد دنیامالی توانست با کسب 8 هزار و 147 رأی، در حوزه انتخابیه لنگرود مهرداد لاهوتی با 24 هزار و 936 رأی به مجلس دوازدهم راه یافتند.

سخنگوی ستاد انتخابات گیلان گفت: سلمان زارع با 17 هزار و 693 رأی در حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل، کریم معصومی هم با کسب 22 هزار و 55 رأی در حوزه انتخابیه شفت و فومن، سعید رحمت‌زاده پشتیری با 24 هزار و 760 رأی در حوزه انتخابیه صومعه سرا، مهرداد گودرزوند چگینی با 18هزار و 788 رای در حوزه انتخابیه رودبار منتخب مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شدند. همچنین ولی داداشی با کسب ۱۶ هزار و ۴۷۴ رأی به‌عنوان منتخب مردم آستارا انتخاب شد.

انتهای پیام
captcha