محسن بیگلری نماینده مردم سقز و بانه شد
کد خبر: 4203158
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰

محسن بیگلری نماینده مردم سقز و بانه شد

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان گفت: با اتمام شمارش آرا در حوزه انتخابیه سقز و بانه، محسن بیگلری با کسب ۱۶ هزار و ۳۵ رای به عنوان منتخب مردم این حوزه معرفی شد.

محسن بیگلری نماینده منتخب مردم بانه و سقز

به گزارش ایکنا از کردستان، مهدی رمضانی، رئیس ستاد انتخابات استان کردستان امروز، 12 اسفند در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان گفت: با اتمام شمارش آرا در حوزه انتخابیه سقز و بانه، محسن بیگلری  به عنوان منتخب مردم این حوزه شد.

وی به تعداد آرای کسب شده اشاره کرد و افزود: محسن بیگلری با کسب ۱۶ هزار و ۳۵ رای از مجموع ۶۵ هزار ۹۶ رأی صحیح، به عنوان منتخب مردم سقز و بانه معرفی شد.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان مجموع آرا اخذ شده در حوزه انتخابیه بیجار را ۳۷ هزار و ۹۷۷ رای عنوان کرد و افزود: از این رقم ۳۵ هزار و ۶۹۵ رای صحیح بود و علیرضا زندیان با ۱۰ هزار و ۵۰۴ رأی، منتخب مردم شد.

وی یادآور شد: در حوزه انتخابیه قروه و دهگلان ۷۶ هزار و ۷۲ رای اخذ شد که ۷۰ هزار و ۱۶۳ رأی صحیح بود و محمدرسول شیخی‌زاده با ۱۷ هزار و ۴۵۸ رای به عنوان منتخب مردم در مجلس معرفی شد.

رمضانی با بیان اینکه نتایج سایر حوزه های انتخابیه و مجلس خبرگان رهبری نیز تا ساعاتی دیگر و با تایید شورای نگهبان اعلام می شود، ادامه داد: ۲۵ هزار نفر کار برگزاری انتخابات را در هزار و ۲۹۶ شعبه اخذ رای انجام دادند.

یادآور می‌شود؛ در پنج حوزه انتخابیه استان کردستان، ۱۸۴ نامزد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته بودند که ۵۱ نامزد انصراف داده و یا با دیگران ائتلاف کرده و از عرصه انتخابات کنار رفتند و در نهایت ۱۳۳ نامزد باقی ماندند.

انتهای پیام
captcha