۸۰۰ جلد کتاب با محتوای تاریخی فرهنگی به موزه زاهدان اهدا شد
کد خبر: 4203401
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

۸۰۰ جلد کتاب با محتوای تاریخی فرهنگی به موزه زاهدان اهدا شد

معاون میراث‌ فرهنگی اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی سیستان‌وبلوچستان از اهدای ۸۰۰ جلد کتاب با محتوای تاریخی فرهنگی به موزه منطقه‌ای جنوب‌ شرق خبر داد.

اهدای کتاببه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان، مجتبی سعادتیان، معاون میراث‌ فرهنگی اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی سیستان‌وبلوچستان اظهار کرد: پیرو پیگیری‌های معاونت میراث فرهنگی و گروه موزه‌های استان حدود ۸۰۰ جلد کتاب با محتوای تاریخی فرهنگی توسط کتابخانه و مرکز اسناد وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی تهیه و به کتابخانه موزه منطقه‌ای جنوب‌ شرق اهدا شد.
 
سعادتیان در ادامه افزود: کتابخانه موزه منطقه‌ای جنوب‌شرق یکی از کتابخانه‌های تخصصی در زمینه فرهنگ و هنر استان سیستان‌وبلوچستان است که با برخورداری از ده هزار و ۷۸۳ جلد کتاب تخصصی و سالن مطالعه مناسب و استاندارد، در طول هفته و طی ساعات اداری پذیرای علاقه‌مندان و پژوهشگران است‌.
 
وی گفت: با احتساب اهدای کتاب‌های جدید، تعداد کتب موجود در این کتابخانه به یازده هزار و ۵۸۳ جلد رسید و عموم علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این کتابخانه واقع در بولوار شهید مطهری از امکانات و فضای آن به‌منظور مطالعه استفاده کنند.
انتهای پیام
captcha