هدف دشمن تغییر دیدگاه و القای حس ناتوانی بین جوانان است
کد خبر: 4203552
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام:

هدف دشمن تغییر دیدگاه و القای حس ناتوانی بین جوانان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام اظهار کرد: هدف دشمن تغییر دیدگاه و القای حس ناتوانی بین جوانان است اما همواره‌ درخشش جهانی جوانان در عرصه‌های مختلف موجب ناامیدی و یأس دشمنان شده است.

محمد سبحان حسنی، معاون استاندار ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمدسبحان حسنی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام امروز، ۱۴ اسفندماه در آیین تقدیر از جوانان برتر استان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین، اظهار کرد: هدف دشمن تغییر دیدگاه و القای حس ناتوانی بین جوانان است اما همواره‌ درخشش جهانی جوانان در عرصه‌های مختلف موجب ناامیدی و یأس دشمنان شده است.

وی افزود: سعی و برنامه دشمنان به طرق مختلف و اغواگرانه، نزدیک شدن به جوانان برای ایجاد فاصله این قشر با آرمان‌های نظام و انقلاب است. تأکید براین است جوانان دشمن را بشناسند البته باید حقایق آشکار و پنهان دشمنان با جهاد تبیین به جوانان شناسانده شود.

حسنی ادامه داد: سران اروپایی، آمریکایی و رسانه‌های تبلیغی آن‌ها برای رسیدن به مقاصد شوم خود، به صورت ویژه به جوانان ایران توجه دارند تا آن‌ها را به سمت اهداف خود بکشانند. دشمنان اثبات کرده‌اند که هیچگاه تحمل موفقیت جوانان ایرانی را ندارند.

وی با بیان اینکه نوک پیکان دشمنان را جوانان ایرانی نشانه گرفته‌اند، بیان کرد: جوانان ایرانی با استدلال و منطق و موفقیت‌های پی در پی بین المللی دشمنان را به عقب رانده‌اند.

وی افزود: جوانان نسبت به جامعه خود احساس مسئولیت دارند و قشری بسیار تأثیرگذار هستند. جوانان باید در امور زندگی خود، معنویت و الفت با خداوند را نیز مد‌نظر داشته باشند.

بر اساس این گزارش، در جشنواره انتخاب جوان برتر استان ۱۰۷ نفر در رشته‌های مختلف ثبت نام کردند که پس از داوری در نهایت ۳۰ جوان برگزیده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام
captcha