ارسال هزار اثر به جشنواره ملی هنری ـ ادبی انتخاب در خراسان‌‌شمالی
کد خبر: 4203736
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱

ارسال هزار اثر به جشنواره ملی هنری ـ ادبی انتخاب در خراسان‌‌شمالی

جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان‌شمالی در امور بسیج از ارسال یک هزار اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ملی هنری ادبی در استان خبر داد و گفت: از برترین‌های این جشنواره ۱۹ اسفندماه تجلیل می‌شود.

ارسال ۱۰۰۰ اثر به جشنواره ملی هنری ادبی در خراسان‌‌شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، سرهنگ محمد براتی، جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان‌شمالی امروز ۱۵ اسفندماه در نشست خبری اولین جشنواره ادبی و هنری انتخاب در بجنورد اظهار کرد: هنرمندان و شاعران در بخش‌های شعر، خوش نویسی، داستان و عکس در دو رده سنی زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال با هم به رقابت پرداختند.
 
وی با بیان اینکه آیین اختتامیه این جشنواره 19 اسفندماه در بجنورد برگزار می‌شود، افزود: از مجموع آثار رسیده ۴۳۵ اثر در بخش شعر، ۶۰ درصد آثار مربوط به شرکت کنندگان از خراسان‌شمالی و مابقی نیز مربوط به سایر استان‌ها است.
 
جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان‌شمالی در امور بسیج با بیان اینکه مابقی شرکت کنندگان در بخش‌های دیگر این جشنواره از تمامی استان‌ها حضور داشتند که استقبال بسیار چشمگیر بوده است، تصریح کرد: از مجموع آثار رسیده ۱۴۲ اثر مربوط به داستان، ۴۸ اثر خوشنویسی و ۲۳۸ اثر عکس موبایل است.
 
براتی خاطرنشان کرد: از مجموع آثار ۲۴ اثر به عنوان برگزیده انتخاب شده اند که در روز شنبه هفته آینده مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.
انتهای پیام
captcha