راهیان نور جوانان را با فرهنگ اسلامی مأنوس می‌کند
کد خبر: 4203877
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

راهیان نور جوانان را با فرهنگ اسلامی مأنوس می‌کند

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران در جمع خادمین شهدای اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک، گفت: راهیان نور یک اقدامی است که جوانان را به‌طور ملموس با عمق فرهنگ اسلامی و ایثار و شهادت مأنوس می‌کند.

سرهنگ مجیدی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران، سرهنگ مجیدی، معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران، در جمع خادمین شهدای اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک، گفت: از همه بانوان و آقایان که از آسایش خودشان گذشتند و به زائران شهدا خدمت کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.
 
وی با اشاره به اهمیت برگزاری راهیان نور، افزود: راهیان نور بستر مناسبی است تا بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را که در قرآن کریم موکداً بیان شده در جامعه نهادینه کنیم.
 
مجیدی ادامه داد: شهدا برای حفظ انقلاب و نظام اسلامی در جبهه‌های حق علیه باطل جانشان را تقدیم کردند، امروز وظیفه ما این است که به عاشقان شهدا خدمت کنیم و یاد و خاطره شان را گرامی داشته و قدردان آنها باشیم.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران یکی از ابعاد سفر راهیان نور را مقابله با دشمن و ناتوی فرهنگی دانست و اظهار کرد: همه ما می‌دانیم که دشمن همه توان به ویژه ابزار رسانه را در اختیار گرفته تا فرهنگ ما را استحاله کند و دین و اعتقادات و باورهای دینی و معنوی را از ما بگیرد یا در آن خدشه وارد کند لذا این راهیان نور یک اقدامی است که جوانان را به طور ملموس با عمق فرهنگ اسلامی مأنوس می‌کند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند: «هر اقدامی که در مقابل دشمن انجام بگیرد یک جهاد است»، گفت: اردوی فرهنگی راهیان نور درحقیقت مقابله با دشمن و جهاد است. 

 
انتهای پیام
captcha