پانزدهین نمایشگاه قرآنی در خراسان جنوبی برگزار خواهد شد
کد خبر: 4204012
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

پانزدهین نمایشگاه قرآنی در خراسان جنوبی برگزار خواهد شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی گفت: پانزدهمین نمایشگاه قرآنی امسال با شعار محوری «میخوانمت» در خراسان جنوبی از 19 تا 26 اسفند برگزار خواهد شد که امسال 30 درصد تخفیف در بخش فروش محصولات و ملزومات قرآنی در مجموعه خواهیم داشت.

علی فرخنده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبیعلی فرخنده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی در گفت‌و‌گو با ایکنا از خراسان جنوبی گفت: پانزدهمین نمایشگاه قرآنی امسال با شعار محوری «میخوانمت» در خراسان جنوبی از 19 تا 26 اسفند برگزار خواهد شد که امسال 30 درصد تخفیف در بخش فروش محصولات و ملزومات قرآن کریم در مجموعه خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه نمایشگاه بردو بخش محتوایی و فروش محصولات مرتبط با قرآن و عفاف است، اظهار کرد:  حدود 6یا 7 غرفه فروش انتشارات و ملزومات فرهنگی داریم که در ماه مبارک رمضان از آن استفاده می‌کنند.

فرخنده در خصوص غرفه‌های موجود در نمایشگاه،  اظهار کرد: غرفه‌های گفتمانی، کار با کودک، طرح آیه‌های زندگی، رسانه و قرآن، موسسات قرآنی، قرآن و خانواده، پاسخگویی به مسایل مرتبط با مجموعه‌های  دینی و شبهات است که حوزه هنرهای تجسمی خوشنویسی نگارش آیات قرآنی را مد نظر قرار داده‌اند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بحث نمایشگاهی آثار گرافیکی در غالب تفسیر سوره واقعه انجام شده که کار تولیدی سیر نمایشگاهی است، بیان کرد: تفاوت دیگری که این نمایشگاه با سال‌های قبل دارد علاوه بر تخفیف 30 درصدی برگزاری رویدادهایی است که در ایام برپایی نمایشگاه انجام خواهد شد.

وی افزود: بعد از افتتاح نمایشگاه آیین‌های سنتی ماه مبارک رمضان را آغاز خواهیم کرد و در شب اول ماه مبارک رمضان کرسی تلاوتی با حضور قاری مفتخر کشوری «احمدی وفا» در نمایشگاه خواهیم داشت و در روز بعد با هماهنگی مجموعه آموزش و پرورش جشن هزار نفری فرشته‌های روز اولی را همراه با برنامه شاد و مفرحی داشته وهمایش فعالان قرآنی، موسسات، شب شعر و کرسی تلاوت با حضور فعالان قرآنی استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha