اسرائیل مقابل جبهه مقاومت شکست خورده است
کد خبر: 4204170
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶

اسرائیل مقابل جبهه مقاومت شکست خورده است

امام جمعه موقت بجنورد گفت: ایستادگی و صبوری مردم مظلوم غزه، جهان را حیرت زده کرده و این در حالیست که سیاست‌های اسرائیل مقابل جبهه مقاومت شکست خورده است.

حجت الاسلام موسوی جاجرمی، مسئول نهادرهبری دانشگاه های خراسان شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان‌‌شمالی، حجت‌‌الاسلام سید مرتضی موسوی جاجرمی، امروز در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد که در محل مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: ایستادگی و صبوری مردم مظلوم غزه، جهان را حیرت زده کرده و این در حالیست که سیاست‌های اسرائیل مقابل جبهه مقاومت شکست خورده و مردم در کشورهای مختلف در اعتراض به جنایت‌های اسرائیل علیه مردم غزه، پرچم فلسطین را به اهتزار در آوده‌اند.
 
وی ادامه داد: اسرائیل تصور می‌کرد که آن‌ها می‌توانند مردم این منطقه را طی چند روز شکست دهند اما با گذشت این مدت به اهداف خود نرسیده‌اند و این در حالیست که مردم جهان با چهره واقعی این رژیم کودک کش آشنا شدند.
 
موسوی جاجرمی با بیان اینکه در حال حاضر میان خود کابینه جنگ اسرائیل و مردم خودشان با این رژیم‌ اختلاف وجود دارد، گفت: نتانیاهو در حال حاضر کمکی که به جهان اسلام انجام می‌دهد آن است که نابودی اسرائیل را تسریع می‌کند.
 
وی افزود: رژیم صهیونیستی اسرائیل انواع جنایت‌ها را علیه مردم غزه انجام داده و هم اکنون نیز گرسنگی و قحطی ساختگی را در آن منطقه ایجاد کرده اما زنان و کودکان غزه مقاومت کرده و عرصه را خالی نکرده‌اند.
 
موسوی جاجرمی با اشاره به فرموده حضرت امام(ره) جنگ استکبار با نظام جمهوری به این دلیل است که ابرقدرت‌ها به ویژه آمریکا به این نتیجه رسیدند که انقلاب ایران با سایر انقلاب‌ها فرق اساسی دارد و رمز پیروزی آن اسلام راستین است، یادآورشد: آنان از صدور انقلاب در وحشت هستند و اساس دشمنی آمریکا و صهیونیسم‌ها، اسلام راستین است به گونه‌ای که آنها نابودی خود را در تقویت اسلام می‌بینند.
 
وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه مردم جهادگونه در انتخابات حاضر شده و جانانه به رهبر خود لبیک گفته و دشمن را شکست دادند، اظهار کرد: دشمن امید داشت مردم ما مشارکت مناسبی در این انتخابات نداشته باشند اما مردم ما با وجود مشکلات اقتصادی در این رویداد شرکت کردند و در این آزمون سربلند شدند.
 
وی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: چند روز به ماه مبارک رمضان باقی مانده و با تلاوت قرآن، از یاد بردن کینه‌ها به استقبال این ماه پربرکت برویم.
 
گفتنی است مردم و نمازگزاران غیور و ظلم ستیز بجنورد همگام با برخی از هموطنان پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در راستای استمرار جمعه‌های خشم و حمایت از زنان و کودکان بی پناه و بی دفاع غزه با حضور در تظاهرات ضد صهیونیستی، جنایات غیربشری و ددمنشانه رژیم کودک کش اسرائیل و آمریکای جنایتکار در باریکه غزه را محکوم کردند.
انتهای پیام
captcha