میزبان مسافران نوروزی با سفره‌های افطاری باشید
کد خبر: 4204185
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
امام جمعه بندرعباس:

میزبان مسافران نوروزی با سفره‌های افطاری باشید

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده با بیان اینکه فرهنگ سفره‌های افطاری را در شهر نهادینه و در برپایی آن در مساجد همت کنید تا از اجر معنوی آن برخوردار شوید، گفت: برای مهمانان نوروزی ایستگاه صلواتی افطاری برپا کنید تا در اجر آن همه مردم سهیم باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌ فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، ظهر امروز، ۱۸ اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: در تعطیلات نوروزی میهمانان زیادی وارد استان خواهند شد، با میهمان‌نوازی خود به مردم انرژی دهید تا لحظات خوشی در خاطراتشان ماندگار شود.

وی با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز گفت: از مردم می‌خواهم حرمت این ماه مبارک را حفظ کنند و به دلایلی اگر عذر شرعی دارند در ملأعام روزه‌خواری نکنند. همچنین از جوانان درخواست می‌کنم در این ماه پویش «شهر ما روزه‌دار است» را در اولویت قرار دهند، تا پیام رمضانی بودن این شهر به همه منتقل شود.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه فرهنگ سفره‌های افطاری را در شهر نهادینه و در برپایی آن در مساجد همت کنید تا از اجر معنوی آن برخوردار شوید، افزود: برای مهمانان نوروزی ایستگاه صلواتی افطاری برپا کنید تا در اجر آن همه مردم سهیم باشند. همچنین فضای شهر را با برگزاری محافل قرآن در خانه‌ها و مجموعه‌های تفریحی نورانی کنید. 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: در دهه تکریم مساجد قرار داریم که به این مناسبت برنامه‌های مختلفی در حال برگزاری است و همواره برای حضور مردم در مساجد در ایام‌های مختلف به‌ویژه ماه مبارک رمضان برنامه‌هایی که در جذب مردم به‌ویژه نسل جوان مؤثر است باید مورد اهتمام قرار گیرد؛ نگذارید مساجد در ایام ماه مبارک رمضان خلوت باشد.

عبادی‌زاده با قدردانی از مشارکت ملت ایران در انتخابات به‌ویژه مردم استان هرمزگان بیان کرد: دشمن برای القای عدم مشارکت در انتخابات، بیش از دو سال انواع و اقسام بمباران رسانه‌ای را به‌کار برد اما مردم با آمدن پای صندوق‌های  رأی و حضور باشکوه خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زدند و پیروز این میدان مردم بودند.

وی در پایان خطاب به نمایندگان گفت: در وهله اول شاکر خدا باشید که مردم را به سمت شما هدایت کرد و دوم باید قدردان ملت باشید که آمدند و به شما رأی دادند و تا می‌توانید عزم خود را برای خدمت به این مردم جزم کنید.

انتهای پیام
captcha