همکاری ۲۷ دستگاه اجرایی و خدماتی در طرح نوروزی آذربایجان‌ غربی
کد خبر: 4204703
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی:

همکاری ۲۷ دستگاه اجرایی و خدماتی در طرح نوروزی آذربایجان‌ غربی

مرتضی صفری گفت: ۲۷ دستگاه اجرایی و خدماتی در طرح نوروزی همکاری دارند تا میزبانان خوبی برای گردشگران ایام نوروز باشیم و بستر مناسبی برای گردش میهمانان ایجاد کنیم.

مرتضی صفری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سرهنگ سامان غنی‌زاده، جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی روز گذشته، ۲۰ اسفندماه در آیین اجرای رژه طرح نوروزی اظهار کرد: حلول ماه رمضان و عید نوروز را تبریک عرض کرده و تقارن بهار قرآن با بهار نوروز را به فال نیک گرفته و ماموران انتظامی با خلوص نیت آماده خدمات‌رسانی و نظم و امنیت جاده‌های آذربایجان‌غربی را تأمین خواهند کرد. 

وی افزود: طرح نوروزی امسال از ۲۴ اسفندماه تا ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ به مدت ۲۰ روز صورت می‌گیرد و همه ساله طرح تأمین نظم و امنیت در تعطیلات نوروزی به‌ویژه در بخش ترافیکی و انتظامی بر عهده نیروی انتظامی استان و دستگاه‌های خدمات‌رسان است.

سرهنگ غنی زاده بیان کرد: بیش از هشت هزار نفر برای ارائه خدمات نوروزی سازماندهی شده‌ و تیم‌های گشتی در مسیرهای مواصلاتی استان حضور خواهند داشت که روزانه ۲۴۰ تیم گشتی در حوزه جاده‌ای آماده حضور هستند.

وی ادامه داد: از حوزه راه و راهور نیز بیش از ۱۰۰ تیم گشتی از رده‌های انتظامی به کمک این همکاران خواهند آمد.

مرتضی صفری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌ غربی نیز در این مراسم اظهار کرد: آذربایجان‌غربی با داشتن ۶ اثر جهانی و یک هزار و ۷۰۰ اثر ثبت ملی یکی از استان‌های پر جاذبه کشور است.

وی افزود: بیش از ۲۳۰ محل اقامتی، رفاهی و گردشگری با ظرفیت اسکان و پذیرش پنج هزار و ۴۰۰ میهمان در استان وجود دارد که نشان می‌دهد زیرساخت‌های خوبی در استان داریم. همکاران بنده و همه ماموران مشارکت کننده در طرح نوروزی را باید نوروزبانان بی‌نوروز ‌نامید زیرا این نوروز و عید را به دور ‌از خانواده سپری می‌کنند که دارای اجر معنوی است. 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌ غربی گفت: ۲۷ دستگاه اجرایی و خدماتی در این طرح نوروزی همکاری دارند تا میزبانان خوبی برای گردشگران ایام نوروز باشیم و بستر مناسبی برای سفر مهمانان ایجاد کنیم.

خبرنگار: الناز نقی زاده 

انتهای پیام
captcha