بیش از ۱۰۰ محفل انس با قرآن دانش‌آموزی در بهمئی برگزار شد
کد خبر: 4204851
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸

بیش از ۱۰۰ محفل انس با قرآن دانش‌آموزی در بهمئی برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی گفت: از ابتدای مهرماه تاکنون بیش از ۱۰۰ محفل انس با قرآن دانش‌آموزی در این شهرستان برگزار شد.

حضور دانش‌آموزان قرآن آموز در محفل انس با قرآن

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، مسعود فرجبخش، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی امروز، 21 اسفندماه در جمع خبرنگاران، از برگزاری بیش از ۱۰۰ محفل انس با قرآن دانش‌آموزی در این شهرستان از ابتدای مهرماه تاکنون خبر داد و اظهار کرد: هدف از اجرا و برگزاری محافل قرآنی در مدارس شهرستان بهمئی معرفی فعالان قرآنی به جامعه و تشویق و ایجاد انگیزه برای فعالیت‌های قرآنی است که این اقدام با اجرای ویژه برنامه‌های مختلف تا پایان سال ادامه دارد.

وی افزود: با هدف آشنایی هر چه بیشتر دانش‌آموزان با کلام الهی و الهام از قرآن مجید در راستای فرهنگ و آموزه‌های قرآنی و تدبر در آیات الهی و ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان این برنامه‌ها با حضور بیش از یک هزار دانش‌آموز مقاطع مختلف برگزار و در مابقی مدارس هم در آینده اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این مراسم از برترین‌ها تجلیل و قدردانی شد، اضافه کرد: بیش از ۵۰ مربی و آموزش‌دهنده قرآن کریم در مدارس مختلف به‌صورت حرفه‌ای برنامه‌های مختلف قرآنی را اجرا می‌کنند.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از ۱۰ نفر از فعالان قرآنی و برترین‌های دانش‌آموزی در حوزه قرآن تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha