مراسم گرامیداشت روز شهدا در ساری برگزار شد + عکس
کد خبر: 4204888
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷

مراسم گرامیداشت روز شهدا در ساری برگزار شد + عکس

مراسم گرامیداشت روز شهدا و بزرگداشت خانواده معظم شهدا و ایثارگران امروز ۲۱ اسفندماه در ساری برگزار شد.

مراسم گرامیداشت هفته شهید در ساری برگزار شد + عکسبه گزارش ایکنا از مازندران، سعید کهنسال، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، امروز ۲۱ اسفندماه، روز بزرگداشت شهدا که همراه با تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد، گفت: امروز لازم می‌دانم از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان که از جان و مال خود گذشتند تا کشورمان را از یوغ استکبار نجات دهند، تقدیر و تشکر کنیم.

وی تأکید کرد: مسئولان آنچه را که در ظرفیت و امکانات دستگاه خود دارند در پاسخ به انتظارات خانواده شهدا به کار گیرند.

کهنسال با اشاره به اینکه کارگروه ساماندهی مزار شهدا با حضور دستگاه‌های مختلف برگزار شد، تصریح کرد: دو تفاهم‌نامه میان بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نیز اداره کل بهزیستی استان مازندران منعقد شد.

وی ادامه داد: اداره کل بهزیستی استان مازندران در ارائه خدمات مشاوره‌ای و تکریم خانواده شهدا و نیز جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی ظرفیت بالایی دارد که این تفاهم‌نامه در همین راستا برای جامعه ایثارگران و جانبازان و خانواده شهدا تنظیم و به امضای دو طرف رسید.

در ادامه این مراسم احمد توکلی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران اظهار کرد: ما همیشه شرمنده ایثارگران و خانواده شهدا هستیم و دین بزرگی بر گردن ما دارند.

وی افزود: امروز یاد و خاطره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای سلامت، شهدای امنیت را گرامی می‌داریم و از همه رزمندگان و سربازانی که برای این ملت امنیت ایجاد می‌کنند، قدردانی می‌کنیم.

توکلی تصریح کرد: همه ما می‌دانیم امروز علی‌رغم جنگ در عراق، یمن، افغانستان، سوریه، کشور جمهوری اسلامی ایران به لطف خدا و ایثار رزمندگان و شهدا در امنیت کامل قرار دارد و این نعمت بزرگی است که بهای آن خون شهدا است.

وی با بیان اینکه نباید اشتباه یک مدیر را به پای انقلاب بنویسیم، افزود: جانباز این شجاعت را دارد که حقیقت‌های تلخی که شاید ما به خاطر پست و دنیایمان بیان نکنیم، به زبان بیاورد لذا نباید از سخنانش دلخور شویم بلکه باید با دل و جان بشنویم و نقد‌هایی که متوجه ما است را برطرف کنیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، ضمن تشکر از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، افزود: دعا کنیم به برکت خون شهدا، افرادی شایسته در مدیریت جامعه حضور پیدا کنند. 

در ادامه این مراسم از تعدادی خانواده شهدا و ایثارگران و نیز جانبازان نخاعی تقدیر به عمل آمد. 

یادآور می‌شود، صبح امروز نمایندگانی از سوی استانداری و برخی از ادارات کل از جانبازان نخاعی مرکز توانبخشی امام علی (ع) شهرستان ساری دیدار کردند.
انتهای پیام
captcha