نمایشگاه قرآن‌ در بجنورد افتتاح شد
کد خبر: 4204931
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹

نمایشگاه قرآن‌ در بجنورد افتتاح شد

چهاردهمین نمایشگاه قرآن‌ با حضور مردم‌ و مسئولان عصر امروز در محل مصلی امام خمینی(ره) بجنورد افتتاح شد.

نمایشگاه قرآن‌ در بجنورد افتتاح شدبه گزارش ایکنا از خراسان‌‌شمالی، چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی با حضور حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در استان و آیت الله فیاضی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با شعار (میخوانمت) در محل مصلی امام خمینی (ره) بجنورد افتتاح شد.

این نمایشگاه در قالب ۳۲ غرفه شامل محصولات فرهنگی، مکتوب و البسه محلی با حضور ۱۷ ناشر و کتاب‌فروش استانی، هفت ناشر غیربومی شامل بنیاد پژوهش‌های آستان قدس، انتشارات به نشر از مشهد، مرکز تحققیات کامپیوتر نور، انتشارات سنگر کتاب، موسسه امام خمینی (ره) قم و بوستان کتاب قم به مدت یک هفته از ۲۱ تا ۲۷ اسفند ماه در دو نوبت صبح و عصر دایر است.
 
در این نمایشگاه ۹ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب و انواع محصولات فرهنگی به نمایش گذاشته شده و محصولات حاصر در این محل از تخفیف ۴۰ درصدی برخوردار هستند.
 
برپایی کرسی‌های تلاوت شامل قرائت نوجوانان، بزرگسال و گروه تواشیح،  اجرای قصه‌های قرآنی به صورت زنده با نمادهای قرآنی از جمله برنامه‌های جنبی نمایشگاه است و ارائه طرح‌های مختلف حفظ ویژه بزرگسالان، دانش آموزان و طرح استعدادیابی، مشاوره‌های مذهبی و پاسخگویی به سئوالات شرعی، اجرای زنده کارگاه های هنری از برنامه های جنبی این نمایشگاه است.
انتهای پیام
captcha