فرزندان ایتام و محسنین کهگیلویه‌وبویراحمد نیازمند توجه نیکوکاران هستند
کد خبر: 4205268
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳

فرزندان ایتام و محسنین کهگیلویه‌وبویراحمد نیازمند توجه نیکوکاران هستند

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه فرزندان ایتام و محسنین استان نیازمند توجه نیکوکاران هستند، گفت: دریافتی ایتام و محسنین استان توسط حامی‌ها میانگین از ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان است.

فرزندان ایتام و محسنین

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، نواب ساجدیان، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 23 اسفندماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در استان دو هزار و ۵۰۰ فرزند یتیم و پنج هزار و ۵۰۰ فرزند محسنین وجود دارد، اظهار کرد: ۱۷ هزار حامی در سطح ایتام و اکرام محسنین وجود دارد که ۱۳ هزار حامی فعال هستند.

وی با بیان اینکه امسال ۴۲ میلیارد تومان مساعدت مالی به این افراد انجام شد، افزود: ایتام و محسنین بدون حامی در استان نداریم، مشکلی که در این زمینه وجود دارد سرانه دریافتی محسنین و ایتام بسیار پایین و ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه‌وبویراحمد در پایان گفت: از همه خیران و شهروندان تقاضا می‌شود که نسبت به حمایت از این افراد اقدام کنند.خیران می‌توانند از طریق شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۴ و یا مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و یا مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد در شهرها و مناطق استان کمک‌های خود را اهدا کنند.

انتهای پیام
captcha