جلسه قرآن بانوان در نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی برپا شد
کد خبر: 4205392
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۱

جلسه قرآن بانوان در نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی برپا شد

نشست قرآنی بانوان با محور ارتقای فرهنگ دینی و اسلامی با موضوع زندگی با آیه‌های قرآنی در جریان چهاردهمین نمایشگاه قرآنی خراسان‌شمالی برگزار شد.

نشست قرآنی بانوان در حاشیه نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان‌‌شمالی،  به نقل از ستاد خبری چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان‌شمالی، نشست قرآنی بانوان با محور ارتقای فرهنگ دینی و اسلامی با موضوع زندگی با آیه‌های قرآنی در سومین روز از برپایی نمایشگاه در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه قرآنی خراسان‌شمالی در محل حسینیه شهدا مصلی امام خمینی‌(ره) بجنورد برگزار شد.
 
درنا رحمانی، مدیر حوزه علمیه خواهران الزهرا(س) بجنورد در این نشست با بیان اینکه کار فرهنگی یک روزه و یک هفته‌ای جواب نمی‌دهد و به نتیجه مطلوب نمی‌رسد، گفت: برای تحقق فرهنگ اسلامی، همه مردم و نهادها باید پای کار باشند.
 
وی دو اصل مهم در تغییر فرهنگ را اصل تدریج و اصل آسان سازی نام برد و توضیح داد: برای تقویت فضایل اخلاقی در همه حوزه‌ها باید تدریجی عمل کرد تا به نتیجه مطلوب دست یابیم. اگر بخواهیم تغییر را در همان ابتدا کامل و جامع انجام دهیم، موفق نمی‌شویم اما اگر کم‌کم شروع کنیم و به خود زمان بدهیم، بهتر  است.
 
رحمانی در اصل آسان سازی هم بر تسهیل شرایط تاکید کرد و گفت: ما باید از مراحل آسان‌تر شروع کنیم تا بتوانیم با آمادگی کامل مراحل سخت را هم پشت سر بگذاریم.
 
یادآور می‌شود، چهاردهمین نمایشگاه استانی قرآن کریم خراسان‌شمالی 21 تا 27 اسفندماه از ساعت 9 تا 13 و 19 تا 23 در مصلی امام خمینی(ره) بجنورد دایر است.
انتهای پیام
captcha