اجرای طرح آیه‌های قرآن کریم در خراسان‌‌شمالی آغاز شد
کد خبر: 4205394
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۳

اجرای طرح آیه‌های قرآن کریم در خراسان‌‌شمالی آغاز شد

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی، از اجرای طرح زندگی با آیه‌های قرآن کریم در استان همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد.

اجرای طرح آیه‌های قرآن کریم در خراسان‌‌شمالیسیدناصر حسینی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌‌شمالی اظهارکرد: در قالب اجرای طرح آیه‌های قرآن، تبیین و حفظ ۵۰ فراز از آیات زندگی ساز قرآن کریم در دستور کار قرار دارد.
 
وی افزود: در واقع به‌دنبال آن هستیم تا با اجرای این طرح در این ماه مبارک، مفاهیم قرآن کریم را به گفتمان در میان مردم تبدیل کرده و افراد را حفظ و تبیین آیات کلیدی تشویق کنیم.
 
حسینی یادآورشد: تفسیر این آیات کلیدی در جلسات تفسیری قرآن کریم که در ماه مبارک رمضان در مساجد، حسينيه‌ها، موسسات قرآنی، جلسات قرآنی، خانه‌های قرآنی انجام می‌شود. طرح زندگی با آیه‌ها با پنج هدف ایمان و امید، توحید، نبوت و قیام، ولایت و هم جبهه‌گی، معاد و مقصد در حال اجرا است.
 
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی اظهار کرد: روحانیون مستقر در روستاها نیز این طرح را در روستاها انجام می‌دهند و در همین ارتباط محتواهای لازم نیز در قالب، کتاب، جزوه نیز آماده شده و در اختیارشان نیز قرار داده شده است.
انتهای پیام
captcha