برگزاری جشن روز اولی‌ها در نمایشگاه قرآن خراسان جنوبی
کد خبر: 4205403
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱

برگزاری جشن روز اولی‌ها در نمایشگاه قرآن خراسان جنوبی

معاون فرهنگی پرورشی اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش خراسان جنوبی گفت: شب گذشته 23 اسفند در پانزدهمین نمایشگاه قرآنی در جماران جشن روزه اولی‌ها با حضور هزار دانش آموز دختر پایه سوم برگزار شد.

علی سرزهی، معاون فرهنگی پرورشی اداره کل آموزش‌و‌پرورش خراسان جنوبی

علی سرزهی، معاون فرهنگی پرورشی اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش خراسان جنوبی در گفت‌و‌گو با ایکنا از خراسان جنوبی گفت: در شب گذشته 23 اسفندماه در پانزدهمین نمایشگاه قرآن واقع در جماران، جشن روزه‌اولی‌ها با حضور یک هزار دانش‌آموز دختر پایه سوم مکلف شده به همراه والدین‌ آن‌ها برپا شد.

وی اظهار کرد: این حضور دانش آموزان روزه اولی در نمایشگاه قرآن کریم با هدف اهمیت‌دادن به نقش روزه و عبادت بود که جشن کوچکی با این هدف برگزار شد.

سرزهی تصریح کرد: این جشن هزار نفری باعث شد که اولیای این دانش‌آموزان از نمایشگاه دیدن کرده و با محصولات قرآنی نمایشگاه آشنا شدند.

یادآور می‌شود، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان پانزدهمین نمایشگاه قرآن در حسینیه جماران بیرجند از تاریخ 20 تا 26 با حضور اکثر دستگاه‌های فرهنگی و قرآنی در حال اجرا است، امسال ۳۰ درصد تخفیف در بخش فروش محصولات و ملزومات قرآنی در مجموعه وجود دارد که در دو بخش محتوایی و فروش محصولات مرتبط با قرآن کریم و عفاف است و حدود ۶ یا ۷ غرفه فروش انتشارات و ملزومات فرهنگی دارند.

انتهای پیام
captcha