برپایی نمایشگاه قرآنی با عنوان «می‌خوانمت» در ایلام
کد خبر: 4205564
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶

برپایی نمایشگاه قرآنی با عنوان «می‌خوانمت» در ایلام

نمایشگاه قرآن با عنوان «می‌خوانمت» با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جمعی از جامعه فرهنگی قرآنی استان در مجتمع فرهنگی هنری ایلام برپا و تا ۲۸ اسفندماه دایر خواهد بود.

علی هوشمند، فرهنگ و ارشاد ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، علی هوشمند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در حاشیه این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه قرآنی به مناسبت ماه مبارک رمضان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دایر شده است. 
 
هوشمند با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری انتشارات نسیم حیات قم در مجتمع فرهنگی و هنری دایر شده است، افزود: کتب ارائه شده در این نمایشگاه شامل، کتاب قرآن کریم در قطع و چاپ‌های مختلف، کتب ادعیه، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه و فرهنگی و مذهبی است. در این نمایشگاه مجموعه‌ای نفیس از کتب علوم قرآنی و عترت شامل ۲ هزار جلد کتاب با بیش از ۷۰۰ عنوان از تا ۲۸ اسفندماه در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.
 
وی با بیان اینکه کتب کودکان و نوجوان با موضوع قرآن و عترت در این نمایشگاه عرضه می‌شود، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه برای سایر شهرستان‌های استان که متقاضی باشند نیز برگزار می‌شود.
 
هوشمند با اشاره به اینکه تمامی کتب این نمایشگاه با ۵٠ درصد تخفیف عرضه می‌شوند، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۱ شب از این نمایشگاه دیدن کنند.  
انتهای پیام
captcha