نمایندگان برای حل مشکلات اقتصادی و مبارزه با فساد همراهی کنند
کد خبر: 4205575
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
امام جمعه نرماشیر:

نمایندگان برای حل مشکلات اقتصادی و مبارزه با فساد همراهی کنند

حجت‌الاسلام علی‌اکبر منصفی با تأکید بر لزوم توجه نمایندگان به توصیه‌های مقام معظم رهبری و مدنظر قرار دادن منافع ملی و امنیت ملی، گفت: نمایندگان با دولت برای حل مشکلات اقتصادی و با قوه قضاییه برای مبارزه با فساد همراهی و برای رفع مشکلات مردم چاره‌جویی کنند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر منصفی امام جمعه نرماشیربه گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر منصفی، امام جمعه نرماشیر امروز، ۲۵ اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان بعد از توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: کلید حل مشکلات فردی، اجتماعی، سیاسی، نظامی و مشکلات فرهنگی، داشتن تخصص و کارآمدی و رعایت تقوا است. 

وی با بیان اینکه ماه رمضان ماه انس با قرآن است، افزود: این انس تنها شامل انس با قرآن مکتوب نیست بلکه انس با قرآن ناطق یعنی امام زمان(عج) را نیز شامل می‌شود. بنابراین ماه مبارک رمضان ماه انس با امام است چرا که امام به عنوان سفره‌دار این ماه مبدأ و مقصد شهرالله است. ماه رمضان فرصت ناب مهدوی شدن و راه و رسم انس با حضرت در این ماه بسیار هموارتر و همان خودسازی و تهذیب نفس است که حکمت فلسفه وجودی این ماه است.

امام جمعه نرماشیر در خطبه دوم با اشاره به خنثی شدن توطئه‌های دشمنان در موضوع انتخابات که با تدبیر رهبر معظم انقلاب انجام شد، اظهار کرد: معظم‌له پس از انتخابات، با آسیب‌شناسی به هنگام از مجلس جدید و با توصیه‌های راهبردی به منتخبان، اصلی‌ترین آفتی که می‌تواند مجلس را درگیر حاشیه‌های بی‌فایده و دشمن شاد کند را متذکر شدند و فرمودند آن چیزی که می‌تواند شیرینی مجلس جدید را نابود کند سخنان اختلاف انگیز است که اگر نمایندگان این مهم را مراقبت نکنند هم کام ملت و هم فضای سیاسی کشور تلخ شده و مجلس کارایی خود را از دست می‌دهد.

وی با تأکید بر لزوم توجه نمایندگان به توصیه‌های مقام معظم رهبری و مدنظر قرار دادن منافع ملی و امنیت ملی، تصریح کرد: نمایندگان با دولت برای حل مشکلات اقتصادی و با قوه قضاییه برای مبارزه با فساد همراهی کنند. با مردم برای جهاد تبیین در فضای جنگ شناختی ارتباط مستمر داشته و برای رفع مشکلات مردم چاره‌جویی کنند.

امام جمعه نرماشیر در پایان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار کرد: صهیونیست‌ها نشان دادند به هشدارهای جهانی و حقوق بشر توجه چندانی ندارند. آمریکا طرح یک بندر موقت برای کمک به مردم فلسطین را در دستور کار دارد اما به آنها می‌گوییم اگر خواهان کمک به غزه هستید ارسال هزاران تن سلاح و کمک‌های مالی به اسرائیل را متوقف کنید. همه می‌دانند آمریکا شیطان بزرگ و هدفش از این بحران‌ها فروش سلاح بیشتر برای بقای خود و اقتصاد متزلزل خود است.

انتهای پیام
captcha